آغاز فاز دوم کمک های مومنانه در شهرستان فیروزکوه

سپاه شهرستان فیروزکوه با همکاری اقشار مختلف بسیج و خیرین فاز دوم کمک های مومنانه را در شهرستان فیروزکوه آغاز کردند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، در پی تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص استمرار رزمایش کمک مومنانه و مواسات در کشور، سپاه شهرستان فیروزکوه با همکاری اقشار مختلف بسیج و خیرین فاز دوم کمک های مومنانه را در این شهرستان آغاز کردند.

سرهنگ پاسدار غلامعلی درویش متولی، فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه، در گفت و گو با پایگاه خبری دیمه نیوز، در خصوص آغاز فاز دوم کمک مومنانه در شهرستان فیروزکوه گفت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه را در سطح شهرستان فیروزکوه آغاز کردیم.

فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه در ادامه تاکید کرد: این رزمایش به همت اقشار مختلف بسیج و خیرین محترم شهرستان اجرا شده است.

سرهنگ پاسدار درویش متولی هم چنین تاکید کرد: در این مرحله تعدادی بسته معیشتی و جهیزیه هایی تهیه شد تا بتوانیم در عید امامت و ولایت به دست محرومین در سطح شهرستان برسانیم.

وی در خصوص استمرار کمک های مومنانه در فیروزکوه اذعان داشت: برنامه هایی برای ماه محرم و صفر نیز برنامه ریزی شده است تا این کمک ها در آن زمان نیز ادامه داشته باشد.

فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه هم چنین بیان داشت: این بسته ها شامل اقلامی چون ماکارانی، سویا، رب، قند، شکر، برنج و غیره است که از طریق بسیجیان و خیرین تهیه شده است.

پاسدار محمد حیدری منش، جانشین فرمانده سپاه فیروزکوه، نیز در این خصوص به خبرنگار دیمه نیوز، گفت: در مرحله دوم رزمایش کمک های مومنانه با قرار گرفتن در ایام مهم اعیاد دهه امامت و ولایت تعداد ۶ سری جهیزیه برای زوجینی که در این ایام ازدواج می کنند در نظر گرفته شد که هر یک در حدود ۹۰ میلیون ریال برآورد می شود؛ این اقدام با هدف تسهیل امر ازدواج این کار انجام شده است.

جانشین فرمانده سپاه فیروزکوه همچنین افزود: در لبیک گویی به ندای مقام معظم رهبری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فیروزکوه با تهیه این جهیزیه ها و بسته های مواد غذایی برای اقشار آسیب پذیر جامعه و اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی برای ایام دهه امامت و ولایت نسبت به گرامیداشت این ایام اقدام کرده است؛ کاروان غدیر هم در نقاط مختلف شهرستان فیروزکوه، در سطح روستاها و محله های مختلف شهر، با اجرای برنامه‌های فرهنگی اعم از سرود، برنامه های تئاتر و ویژه برنامه‌هایی در گرامیداشت این ایام اقدامات مختلفی را انجام داده که خلا وجود برنامه‌های تجمعی با اجرای برنامه‌های غیرمتمرکز و کاروانی پوشش داده شود و سهم افراد در گرامیداشت این ایام ادا شود.

حیدری منش خاطر نشان کرد: برنامه‌ریزی شده برای دهه‌های آتی و ایام ماه محرم و صفر بسته‌های کمک‌های مومنانه را در دستور کار داشته باشیم تا در بین اقشار آسیب‌پذیر و نیازمندان توزیع شود.

وی اذعان داشت: این مرحله از کمک‌های مومنانه چهارمین مرحله است که از ظرفیت خیرین مجمع خیرین بسیج، اقشار مختلف بسیج و گروه‌هایی که بواسطه حضور در بسیج کمک‌هایی را به این جریان داشتند، استفاده شده است.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل