معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار:

گاز مشترکین خانگی با توجه به ذخیره گاز در لوله قطع نخواهد شد

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار گفت: با توجه به اینکه شرکت گاز در نظر دارد از صبح روز سه شنبه نسبت به تغییر کلاسه لوله گاز در محدوده روستای امین آباد و لاسم چشمه عملیات عمرانی انجام دهد با پیش بینی های صورت گرفته زمان اتمام این پروژه ۲۴ساعت خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حیدر قاسم زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار، در خصوص اطلاعیه شرکت گاز مبنی بر احتمال قطعی گاز در ۴۸ ساعت آتی، گفت: با توجه به اینکه شرکت گاز در نظر دارد از صبح روز سه شنبه نسبت به تغییر کلاسه لوله گاز در محدوده روستای امین آباد و لاسم چشمه عملیات عمرانی انجام دهد با پیش بینی های صورت گرفته زمان اتمام این پروژه ۲۴ساعت خواهد بود.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار در ادامه افزود: با شروع این عملیات گاز مشترکین پر مصرف که عمدتاً صنایع شهرستان می باشند قطع می شود، اما گاز مشترکین خانگی با توجه به ذخیره گاز در لوله در طی مرحله اول قطع نخواهد شد.

قاسم زاده اذعان داشت: در صورت طولانی شدن اجرای پروژه احتمال قطعی گاز در ۲۴ ساعت دوم می باشد که در همین راستا جای نگرانی وجود ندارد و به محض اتمام پروژه گاز دوباره در لوله جریان پیدا خواهد کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از همشهریان عزیز تقاضا داریم در این مقطع با صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی، شرکت گاز را در مسیر خدمات رسانی مطلوب تر یاری کنند.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل