آرزوی شهدای عزیز ما شرکت در جبهه نبرد با رژیم غاصب صهیونیستی بود؛ امروز این توفیق نصیب ما شده است

امام جمعه فیروزکوه گفت: آرزوی شهدای عزیز ما شرکت در جبهه نبرد با رژیم غاصب صهیونیستی بود؛ امروز این توفیق نصیب ما شده است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام حیدری امام جمعه فیروزکوه در نماز جمعه دیروز این شهر اظهار داشت: امام باقر علیه السلام فرمودند: دعا، قضا را ـ گر چه حتمى و قطعى شده باشد ـ بر مى گرداند. یا حُسن خُلق و احسان به خانواده که عمر را طولانی می‌کند و روزی را زیاد می‌کند.

وی همچنین گفت: یعنی خدا که رازق هستی است، در کنار حق اولاد و.. یک ستون به عنوان خوش اخلاقی، در فیش حقوقی‌ات اضافه میکند. اگر برای کارمندها و کسبه چنین ستون در نظر گرفته شود، همه خوش اخلاق نمی‌شوند؟

حجت الاسلام حیدری ادامه داد: این روزها از برخی حنجره‌های ناپاک، سخنانی در جهت رسمیت دادن به رژیم جعلی زده می‌شود، بیانیه می‌دهند و راه حل را ایجاد دو دولت مستقل فلسطین و اسرائیل معرفی می‌کنند.

امام جمعه فیروزکوه گفت: اولاً این یعنی خیانت به خون مطهّر شهدای راه قدس، یعنی بی غیرتی و انفعال. ثانیاً این راه حل یعنی به رسمیت شناخت رژیم جعلی و بی شناسنامه صهیونیستی. ثالثاً مشروعیت بخشیدن به جنایات و کشتار این رژیم.

وی در ادامه گفت: پویش ایران همدل توسط دفتر مقام معظم رهبری راه اندازی شده است تا کمک های مالی مردم برای کمک به جبهه مقاومت جمع آوری شود.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل