تحقق وعده فرماندار فیروزکوه

آغاز پروژه روکش آسفالت جاده روستای مهن

به گزارش روابط عمومی فرمانداری فیروزکوه، محمد حیدری‌منش فرماندار شهرستان به همراه اسدی رئیس اداره راهداری از آغاز پروژه روکش آسفالت جاده روستای مهن بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حیدری‌منش در حاشیه این بازدید در خصوص اجرای این پروژه اظهار داشت: یکی از مهمترین مطالبات مردم که در جلسه دیدار مردمی روستای شهید پرور مهن مطرح شد بهسازی مسیر راه‌ها و مسیر دسترسی به این روستا بود که با پیگیری که اداره کل راهداری حمل و نقل جاده‌ای استان تهران این پروژه آغاز و در حال انجام است.

فرماندار فیروزکوه در ادامه افزود: در حوزه کشاورزی اقداماتی انجام شد که مورد درخواست و از مطالبات مردم این روستا بوده که به حمدالله با احداث استخر آب و همچنین اجرای پروژه پوشش انهار که سال گذشته در این روستا انجام شد امسال شاهد آن هستیم که در پایین دست روستا زمین‌هایی که سال‌ها بایر مانده زیر کشت قرار گرفتند واین ظرفیت برای عزیزانی که در روستا زندگی می‌کنند فراهم شد.

وی در پایان اذعان داشت: از برنامه‌های آتی رفع مسائل و مشکلاتی که در حوزه رفاه عمومی برای مردم به وجود آورده است مرتفع گردد تا انشاالله در روستا شرایط مناسب تری را برای زندگی مردم ایجاد شود.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل