بازدید فرماندار فیروزکوه از پروژه‌های آبفای بخش ارجمند

محمد حیدری منش فرماندار فیروزکوه به همراه توحید مظفری دادستان شهرستان، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار ارجمند، رئیس اداره آبفای بخش ارجمند و دیگر مسئولین از پروژه‌های در حال انجام آبفای بخش ارجمند شهرستان فیروزکوه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فیروزکوه، با توجه به قدمت، فرسودگی و سایز پایین لوله‌های خط انتقال چاه به مخزن روستای وشتان، امور بهره‌برداری آبفای شهر ارجمند با کمک دهیار و شورای اسلامی این روستا نسبت به تعویض خط انتقال به طول ۱۵۰۰ متر با سایز لوله ۱۶۰ پلی اتیلن و همچنین تعویض الکترو‌پمپ و لوله‌های ابده چاه اقدام کرده است.

این پروژه با اعتبار بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات جاری شرکت در کمترین زمان ممکن با مطلوب‌ترین کیفیت به پایان رسید.

همچنین با توجه به فرسودگی و حجم پایین مخزن موجود در روستای اهنز و افزایش جمعیت و مشکلات قطعی آب شرب در پیک مصرف به درخواست فرماندار فیروزکوه اداره آب و فاضلاب شرق استان تهران جهت رفع مشکلات موجود و رفاه اهالی محترم روستا اقدام به احداث مخزن ۳۰۰ متر مکعبی با اعتبار بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال به همراه  دیوار‌کشی محوطه و احداث اتاقک کلر زنی نموده است.

لازم به ذکر است هدف از اجرای این پروژه تامین آب شرب پایدار و بهداشتی برای مردم شریف روستای اهنز  می‌باشد.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل