برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه

جلسه شورای آموزش و پرورش فیروزکوه به ریاست فرماندار این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری فیروزکوه، جلسه شورای آموزش و پرورش فیروزکوه به ریاست محمد حیدری منش فرماندار و با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری، شهردار فیروزکوه، رئیس شورای شهر فیروزکوه، مدیر آموزش و پرورش شهرستان و سایر اعضا در سالن اجتماعات شهید سلیمانی آموزش و پرورش فیروزکوه برگزار شد.

در این جلسه رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گزارشی از عملکرد آموزش و پرورش در سال گذشته ارائه کرد و موضوعاتی همچون پروژه‌های عمرانی در سطح مدارس شهرستان و وضعیت کلاس‌ها و چالش‌های مدارس، طرح و بررسی شد‌.

توجه به پرورش و تربیت دانش آموزان در کنار آموزش باید مد نظر قرار گیرد

امام جمعه فیروزکوه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه گفت: باید تلاش کنیم نگاهمان به کیفیت آموزش، نگاه ویژه‌ای باشد و از بهترین معلمان استفاده بشود، تلاش کنیم که معلمان ما حتی المقدور بومی و ساکن شهرستان باشند.

حجت الاسلام حیدری افزود: از مسائل مهم تربیت، عشق به وطن است. شما می‌بینید ما کسانی را داریم که از امکانات و ظرفیت آموزش و پرورش استفاده کرده و تا به مدارجی رسیدند، به راحتی مهاجرت کردند و از طرفی آدم‌هایی را داریم که هزاران پیشنهاد به آنان شد، اما ماندند و خدمت به این کشور را انتخاب کردند و یا اگر رفتند، خودشان را بیشتر تجهیز کردند و برای خدمت به کشور بازگشتند.

وی گفت : در شرایط حال دنیا و کشور ما، تحولاتی در حال اتفاق افتادن است و دانش آموزان ما باید بدان آگاه باشند. اگر ما نگوییم دیگران می‌گویند و آن روایت اول، معمولا در ذهن‌ها می‌ماند.

 نماینده ولی فقیه در فیروزکوه تاکید کرد: توجه ویژه شود تا مجموع خروجی آموزش و پرورش ما، جوان مومن و انقلابی و کارآمد باشد که هر جا قرار بگیرد، قطعا منشا اثر خواهد شد و می‌تواند واقعا تحول ایجاد بکند و آینده خوبی هم برای شهرستان فیروزکوه رقم بزند.

ارزیابی وضعیت تحصیلی دانش آموزان با هدف برنامه ریزی برای شناسایی نقاط قوت و ضعف آنها

فرماندار فیروزکوه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان فیروزکوه گفت : برای اینکه شاهد تحولات اساسی در نظام آموزش و پرورش شهرستان باشیم باید همواره وضعیت تحصیلی دانش آموزان مدارس‌مان مورد ارزیابی و رصد کامل قرار گیرد.

حیدری منش افزود: اين ارزیابی‌ها با هدف شناسایی نقاط قوت و ضعف آموزشی باید بطور مستمر با حضور کارشناسان مربوطه انجام و گزارش آن در شورای آموزش و پرورش شهرستان مطرح شود.

وی گفت: اهداف آموزشی از ابتدای سال تحصیلی باید مشخص شود و بر اساس آن، راهکار و پیشنهادات مطرح و برای تحقق شان تلاش شود.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل