نخستین مجمع یاوران توسعه اجتماعی فیروزکوه(میتاف)

نخستین مجمع یاوران توسعه اجتماعی فیروزکوه‌(میتاف) برگزاری شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فیروزکوه، نخستین مجمع یاوران توسعه اجتماعی فیروزکوه(میتاف) با حضور محمد حیدری منش فرماندار فیروزکوه، حجت‌الاسلام موسوی مقدم نماینده ولی فقیه در سازمان بنیاد شهید، حجت الاسلام حیدری امام جمعه شهرستان، محمد سراج نماینده مردم شریف تهران در مجلس شورای اسلامی، جمعی از اعضای مجمع عمومی، بخشدار ارجمند و تعدادی از مدیران شهرستان در محل فرمانداری فیروزکوه برگزار شد.

فیروزکوه، نیازمند همت جمعی برای توسعه اجتماعی و اقتصادی است

فرماندار فیروزکوه گفت : این شهرستان از ظرفیت‌های مختلفی در حوزه‌های کشاورزی، دامپروری صنعت و گردشگری برخوردار ست که از پیشران‌های توسعه محسوب می‌شود و با بهره برداری مناسب رشد پایدار را برایمان به ارمغان می آورد.

محمد حیدری منش افزود: قدمت تاریخی این شهرستان در دهه ۱۳۰۰ با افتتاح راه آهن قابل اتکاست و از زمان‌های قدیم، شهرنشینی در فیروزکوه وجود داشته است.

وی گفت‌: در اشعار مختلف شاعران هم در کنار اشاره به دماوند، به فیروزکوه هم اشاره شده و در حماسه‌های ضحاک و فریدون هم از این شهر نام برده شده است.

نماینده عالی دولت در فیروزکوه افزود: در تاریخ طبری در سال ۳۱۰ هجری قمری‌، به فیروزکوه اشاره شده که فیروز اراده کرد که شهری را ما بین گرگان و دربند بنا نهد‌.

حیدری منش گفت: در این شهر در گذشته به دیمه مشهور بود و اساطیر و مشاهیری همچون استاد امیری فیروزکوهی و نیز ۴۸۲ شهید در فیروزکوه زیست کرده اند.

وی افزود: در هفته فرهنگی سال گذشته فیروزکوه ظرفیتی جهت دعوت از فرهیختگان شهرستان مهیا شد که با حمایت‌های حجت الاسلام موسوی مقدم مجمعی بنام میتاف یا همان مجمع یاوران توسعه اجتماعی و اقتصادی فیروزکوه راه اندازی شد و تلاش ما در فرمانداری هم حمایت از این مجمع و نهادهای مرتبط آن است تا مسیر خدمت رسانی به مردم هر چه بيشتر هموار شود.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل