برگزاری نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در فیروزکوه

نشست ستاد تسهيل و رفع موانع توليد، با هدف بررسی مشکلات واحدهای تولیدی، کشاورزی و گردشگری در فیروزکوه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری فیروزکوه، این نشست به ریاست محمد حيدری منش فرماندار و با حضور درزی رئیس دادگستری، کرکه آبادی مدیرکل امور مالیاتی شرق استان تهران، نجفی معاون بازرگانی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی تهران، معاون برنامه ریزی، اداری و مالی فرمانداری، رئیس اداره صمت و مسئولین مرتبط در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد.

 فرماندار فیروزکوه گفت: در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برنامه‌ريزی برای حمایت از صادرات غيرنفتی شهرستان در جریان است و نگاه ما حمايت كامل از توليدكننده و تمركز بر رفع دغدغه‌های توليدكنندگان است.

حیدری منش افزود: توليدكننده صرفا بايد تمركز بر توليد و زنجيره تامين و زنجيره فروش خود داشته باشد و در همین راستا با همكاری سایر ادارات و دستگاه قضای در اين حوزه اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی با توجه به مشكلات جاری شهرستان فیروزکوه در حوزه قطعی برق و ناترازی‌های انرژی تاکید کرد: با توجه به آسيب‌هایی كه به توليدكنندگان در قطعی برق شکل می‌گیزد، تلاش داريم كه آنها از مساعدت‌های مالياتی بهره مند شوند.

حیدری منش ادامه داد: با توجه به دغدغه‌های شهرستانی که برخی آلودگی‌ها و آسيب‌هایی که بواس برخی صنايع آلاینده وجود دارد، اين مطالبه برای شهروندان وجود دارد كه صاحبان صنايع در ايجاد امكانات خدماتی و رفاهی عمومی شهرستان فيروزكوه و گسترش خدمات بهداشتی و درمانی، نقش تأثيرگذارتری را برعهده بگيرند.

 گفتنی است: در اين جلسه در خصوص مشكلات گاز، منابع طبیعی، سوخت جایگزین، برق، پمپ بنزین ققنوس، استخر و … بحث و گفتگو شد.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل