امام جمعه فیروزکوه:

به پیروی از شهید جمهور مدیریت انقلابی داشته باشیم

امام جمعه فیروز کوه گفت: به تاسی و پیروی از شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی، اهل مقاومت و ایستادگی و مدیریت انقلابی و جهادی باشیم.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین حسن حیدری درحاشیه گلباران، غبارروبی و گلاب‌شویی مزار مطهر شهدا به خبرنگاران گفت: فتح خرمشهرطلیعه‌ای برای تغییرمعادلات جنگ و سرآغاز پیروزی‌های جوانان غیورما بود و در روز مقاومت، ایثار و فداکاری با آنها تجدید میثاق کردیم.

وی با اشاره به منویات رهبری، بیان کرد: ایشان فرمودند؛ خرمشهرها در پیش داریم نه درعرصه نظامی بلکه درعرصه های سخت تر فرهنگی، اقتصادی اما راه و رمز پیروزی همان راهی است که به فتح خرمشهر منجر شد.

امام جمعه فیروز کوه گفت: شهید عزیز آیت الله سید ابراهیم رئیسی مدیریت جهادی، انقلابی، مردمی و خداباور را به کشور برگرداند، ما شاهد این اقدام بزرگ بودیم، امروز این مسیربازشده و باید همه ما کمک کنیم این راه ادامه پیدا کند.

مسئولان و بسیجیان شهرستان به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی خرمشهر با خانواده دوشهید معزز، ابوالفضل دریاباری وسید ضیا کیا دیدار کردند.

شهید ابوالفضل دریاباری از شهیدان دفاع مقدس در ششم تیرماه ۱۳۶۲ و شهید ضیا کیا در چهاردهم بهمن ماه ۱۳۶۵به خیل شهدا پیوستند و پیکر مطهر آنها در فیروز کوه به خاک سپرده شده است.

مادران شهید در طی این دیدارها یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی را گرامی داشتند و ازخدمات ایشان قدردانی کردند.

شهرستان فیروزکوه در طی ۸ سال دفاع مقدس ۴۸۲ شهید تقدیم انقلاب کرده است و پیکر مطهر ۵ شهید گمنام در شهرها و روستاهای این شهرستان آرمیده است.

شهرستان فیروزکوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل