بی‌احتیاطی جوان ۲۰ ساله فیروز‌کوهی در حریم راه آهن موجب مرگ وی شد

جوان ۲۰ ساله به دلیل بی‌توجهی به علائم بازدارنده با ریل راه آهن با قطار برخورد کرد و در دم جان سپرد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از ایرنا، توحید مظفری دادستان شهرستان فیروزکوه روز سه‌شنبه به خبرنگاران گفت: ساعاتی پیش در حد فاصل ایستگاه راه آهن زرین دشت _مهاباد در محدوده فیروزکوه یک جوان ۲۰ ساله به دلیل بی‌احتیاطی وعدم توجه به علائم بازدارنده وارد حریم ریل راه آهن شد و در برخورد با قطار جان خود را از دست داد.

وی احتیاط را شرط اول تردد در حرائم راه آهن دانست و خاطر نشان کرد: از شهروندان درخواست و انتظارداریم که به نشانه‌های بازدارنده محدوده خطوط راه آهن، زمانبندی باز و بسته شدن راه بند‌ها توجه و اهتمام کافی داشته باشند تا دیگر شاهد بروز چنین حوادثی نباشیم.

یک منزل مسکونی در آتش سوخت

مدیرآتش نشانی شهر فیروزکوه گفت: یک منزل مسکونی در آتش سوخت و فرد گرفتار در آتش توسط عوامل و نیروهای آتش‌نشانی نجات یافت.

علی اکبر مومنی در توضیح این حادثه‌، اظهار داشت: در ساعت ۶ صبح خبر حریق یک منزل مسکونی واقع در خیابان شهید پاک به آتش‌نشانی فیروزکوه اطلاع داده شد.

وی افزود:اکیپ عملیاتی در اسرع وقت به محل اعزام و به اطفا حریق اقدام کردند و در بررسی اولیه مشخص شد که اتصال نامناسب و نقص ایمنی یخچال سبب ایجاد حریق شده است.

مدیر آتش نشانی فیروزکوه گفت: در بین دود بسیار زیاد و حجم بالای شعله ها، یکی از ساکنین منزل گرفتار شده بود که با تلاش آتش نشان‌ها حریق مهار و شخص گرفتار شده نجات یافت.

شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل