تصادف در محور سمنان – فیروزکوه ۲ کشته بر جای گذاشت

رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: چهار نفر در تصادف زنجیره‌ای محور سمنان – فیروزکوه دچار حادثه شدند که ۲ نفر از آن‌ها در دم فوت شدند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، پژمان قرائیان روز شنبه طی مصاحبه‌ای با اشاره به وقوع تصادف زنجیره‌ای سه خودرو تریلی، پراید و تارا در محور سمنان – فیروزکوه بیان کرد: این حادثه حوالی ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه امروز به مرکز هدایت عملیات اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه اطلاع داده شد و بلافاصله نیروهای عملیاتی به محل حادثه در محور فیروزکوه – سمنان اعزام شدند.

وی افزود: ۲ سرنشین خودروی پراید یک آقای حدود ۷۵ ساله و خانم حدود ۷۰ ساله در دم جان باختند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: این حادثه ۲ مصدوم دیگر داشت که یک نفر به بیمارستان کوثر اعزام شد و یک نفر نیز در محل درمان شد.

شایان ذکر است، بیش از ۶۰۰ کیلومتر از مسیر بیش از ۹۰۰ کیلومتری محور تهران – مشهد از استان سمنان عبور می‌کند که به دلیل تردد سالانه بیش از ۱۵ میلیون نفر از جاده‌های این استان یکی از محورهای پرترافیک کشور به شمار می‌رود که کم‌توجهی در رعایت نکات ایمنی حین رانندگی و در مسیر عبور از سمنان برای رسیدن به مشهد یا تهران حوادث تلخی رخ می‌دهد.

جوابیه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فیروزکوه در خصوص تصادف اخیر در محور سمنان-فیروزکوه/این حادثه در حوزه راهداری فیروزکوه نبود 

بر اساس گزارش روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان فیروزکوه، پیرو درج خبر چند روز گذشته مبنی بر وقوع تصادف در محور فیروزکوه و متاسفانه فوت ۲ نفر از هموطنانمان، به اطلاع شهروندان گرامی می رساند حادثه رخ داده، خارج از حوزه استحفاظی فیروزکوه و در محدوده استان سمنان بوده است.

برابر آمار رسمی اعلام شده از پلیس راه و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان، با اعمال محدودیت سرعت و نصب سرعت کاه در محور سمنان (در حوزه استحفاظی فیروزکوه) کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات منجر به فوت را در شش ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل داشته‌ایم.

در شش ماهه نخست سال گذشته ۱۳ فقره تصادف منجر به فوت در این محدوده ثبت شده بود و این رقم امسال صفربه ثبت رسیده است.

همچنین این آمار در مورد وقوع تعداد تصادف خسارتی و جرحی به کاهش ۸۴ درصدی منجر شده است.

با توجه به اين آمار، می طلبد تا خبرگزاری ها و اصحاب رسانه در اعلام اخبار، دقت و شفافیت را فدای سرعت اطلاع رسانی نکنند و حتما اخبار را از منابع مربوطه به صورت کامل عنوان کنند.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل