نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی بخشداری‌های استان تهران

نشست هم اندیشی مدیران روابط عمومی بخشداری‌های استان تهران با حضور مدیرکل روابط عمومی استانداری برگزار و ضمن برپایی دوره آموزش خبرنویسی در این نشست از شش روابط عمومی برگزیده با اهدای لوح و تندیس تقدیر تجلیل به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری تهران، پیش از ظهر چهارشنبه نشست هم‌اندیشی مدیران روابط عمومی بخشداری‌های استان تهران با حضور محمد صائبی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تهران، محمد صادق رحماندوست، بخشدار فیروزکوه و روح الله اسماعیل پور بخشدار ارجمند در بخشداری فیروزکوه برگزار شد.

بر اساس این گزارش در حاشیه این نشست، از اقدامات موثر شش نفر از روابط عمومی‌های برگزیده بخشداری‌های استان تهران به نام‌های امید اهنزی بخشداری مرکزی فیروزکوه ،سید مجید موسوی بخشداری ارجمند، محمد بختیاری بخشداری مرکزی پاکدشت، ابوالفضل معافوند، بخشداری صفادشت، فاطمه عشرتی ،بخشداری مرکزی تهران، مجتبی کچویی بخشداری جواد آباد، ضمن اهدای لوح و تندیس تقدیر، تجلیل به عمل آمد.

در این نشست هم اندیشی دوره آموزش خبرنویسی نیز برای روابط عمومی بخشداری های استان تهران برگزار شد که طی آن گواهینامه فنی حرفه‌ای برای شرکت کنندگان صادر خواهد شد.

انتهای پیام/

 

خروج از نسخه موبایل