همزمان با هفته فرهنگی فیروزکوه؛

جلسه ستاد راهبردی توسعه بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر فیروزکوه برگزار شد

جلسه ستاد راهبردی توسعه بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر شهرستان فیروزکوه به ریاست حیدری منش فرماندار فیروزکوه و با حضور کهتری مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان تهران، معاون عمرانی فرمانداری و سایر اعضا در فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری فیروزکوه، محمد حیدری منش در این جلسه گفت: بیمه یکی از مهم‌ترین زیرساخت‌های اجتماعی است و تلاش دولت بر گسترش انواع بیمه به‌ ویژه بیمه کشاورزان و روستائیان است.

فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: در بیمه اجتماعی روستائیان و کشاورزان سهم پرداختی افراد کم و دولت بخش قابل‌ توجهی از حق بیمه را پرداخت می‌کند و برنامه‌ریزی باید به سمتی باشد که افراد در مناطق روستایی تحت پوشش این بیمه قرار گیرند.

حیدری منش اظهار داشت: تعداد قابل توجهی فاقد بیمه در شهرستان وجود دارد که تلاش همه اعضای این ستاد ترغیب این افراد برای قرارگرفتن تحت پوشش بیمه اجتماعی روستاییان و کشاورزان باشد.

مقام عالی دولت در شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: بیمه روستایی و عشایری فرصت بزرگی برای جامعه است که نیاز به تبیین دارد و نبود آگاهی از این بیمه باعث شده است که قشر وسیعی از جامعه از آثار و مزایای مفید این بیمه دور باشند و با فعالیت بیشتر کارگزاری‌ها و همکاری شوراها، دهیاران و دستگاه‌های اجرایی موجب افزایش دانش بیمه‌ای جامعه هدف شده و افراد با آگاهی بیشتری به صندوق جهت عضویت مراجعه می‌کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا