راهداری تا پایان طرح چهار بانده شدن محور فیروزکوه-سمنان،موظف به صیانت از جان و مال مردم است

با توجه به زمان بر بودن تکمیل طرح چهار بانده شدن محور فیروزکوه-سمنان، تا زمان اتمام پروژه، باید تمهیدات لازم در جهت حفاظت و صیانت از جان و اموال مردم در این مسیر توسط راهداری اندیشیده شود.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری فیروزکوه، محمد حیدری منش در نشست شورای ترافیک شهرستان که با حضور اعضا در فرمانداری تشکیل شد گفت: خوشبختانه در نیمه نخست امسال تصادفات منجر به فوت در محور فیروزکوه -سمنان کاهشی بوده است و استانداردسازی‌ها و نصب علایم و دوربین‌ها، در این حوزه موثر واقع شده است و باید سرعتگیر‌های نصب شده نیز استاندارد شود.

وی افزود: از طرفی هم پروژه چهار بانده شدن محور فیروزکوه- سمنان در دست اجرا است و اعتبارات مناسبی برای تکمیل آن با پیگیری نماینده محترم جذب شده است و اقدامات لازم هم در حال پیگیری و اجرایی شدن است.

فرماندار فیروزکوه تصریح کرد: اقدامات دستگاه‌های راهداری و پلیس راه در این راستا قابل تقدیر است و در خصوص رفع نقاط حادثه خیز و آسفالت معابر منجر به حوادث، اقدامات مناسبی انجام شده است.

حیدری منش با اشاره به نارضایتی مردم شهرستان از برخی نواقص موجود در طرح معبر ۱۸ متری گفت: میدان اصلی شهر فیروزکوه یعنی میدان معلم وجهه  مناسبی ندارد و از دستگاه‌های مرتبط می‌خواهم که مطالعه بازنگری را داشته باشند و پیشنهادهای کارشناسی در خصوص آن مطرح گردد و کمیته ذیل شورای ترافیک جهت بررسی معبر خیابان هجده متری تشکیل، نظرات و رضایت شهروندان محترم در خصوص اجرای این طرح، لحاظ گردد.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل