فرماندار فیروزکوه:

نسل جوان در مراسم ارتحال با اندیشه امام راحل (ره) آشنا بشوند

فرماندارشهرستان فیروزکوه گفت: مراسم ارتحال امام باید به نحوی برنامه‌‌ریزی شود که نسل‌های جوان با اندیشه امام راحل(ره) آشنا و از آن بهره‌‌مند شوند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از خبرگزاری ایرنا، محمد حیدری‌منش روزچهارشنبه در حاشیه برگزاری جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی‌(ره) ضمن تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش گفت: امروز ضروری است که نسل جوان ما بیش از پیش با اندیشه‌های امام آشنا شوند و این اندیشه‌ها می‌تواند راه‌گشای مسیر پر فرازو نشیب آینده‌ی ما باشد.

وی افزود: امروزما در اینجا جمع شده‌ایم تا یاد و خاطره‌ی مردی را گرامی بداریم که تاریخ معاصر کشورمان را به تنهایی دگرگون ساخت؛ مردی که نامش به عنوان نماد استقلال، آزادی و جمهوریت در تاریخ ایران همیشه ماندگار خواهد ماند.

فرماندار فیروزکوه ادامه داد: حضرت امام خمینی(ره)، نه تنها یک رهبر دینی بلکه یک رهبرملی نیز به‌شمار می‌آید که با بینش و عزم راسخ خود، ملتی را به سوی آرمان‌های بلند انسانی و استقلال و عدالت اجتماعی هدایت کرد.

حیدری‌منش خاطرنشان کرد: امروز با رهبری مقام معظم رهبری، در فرآیند انقلاب اسلامی ادامه دهنده همان رویکردها و همان دغدغه‌های امام هستیم وما اکنون بایدبا تأسی به ارزش‌هایی که امام خمینی (ره) مطرح و درراه ایجاد جامعه‌ای عادلانه‌تر و انسانی‌تر گام برداریم، راه امام، راه اهتمام به فقرا و محرومان، حفظ کرامت انسانی و مبارزه با فساد و ظلم است.

وی با اشاره به جهانی شدن خونخواهی کودکان غزه و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی گفت: ما در این لحظه به یاد می‌آوریم که پیام امام خمینی‌(ره) پیام مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی و دفاع از مظلومان بود و او ما را به وحدت و هم‌دلی فراخواند و نهضتی را پایه‌گذاری کرد که آزادی و عدالت را برای همگان طلب می‌کرد.

فرماندار فیروزکوه تاکید کرد: امروز درخدمت رسانی به مردم باید عهد ببندیم که در راه تحقق این آرمان‌ها ازهیچ کوششی دریغ نکنیم و راه امام را با اقتدار همانند رییس جمهور شهید و شهدای خدمت ادامه دهیم.

حیدری‌منش ادامه داد: برنامه‌ریزی‌های لازم جهت اعزام زائران به مرقد مطهر انجام و با دستگاه‌های امدادی مانند هلال احمر و اورژانس هم برای همراهی هماهنگی لازم انجام شود.

شهرستان فیروز کوه با جمعیت ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل