در راستای بررسی مسائل و شکایات واصله مردمی، افسانه سرخابی، رئیس بازرسی فرمانداری فیروزکوه با مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیدار و گفتوگو کرد.
به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، در این نشست که در محل شبکه بهداشت و درمان برگزار شد، سرخابی ضمن بررسی موضوعات و شکایات مطرحشده از سوی شهروندان، بر لزوم پاسخگویی دقیق، شفاف و بهموقع به مطالبات مردمی و ارتقای کیفیت خدمات حوزه سلامت تأکید کرد.
به گفته سرخابی، رسیدگی به شکایات مردمی باید با دقت، سرعت و بر پایه عدالت انجام شود؛ چراکه رضایت مردم سرمایه اجتماعی نظام اداری است. تعامل سازنده بین فرمانداری و مجموعه شبکه بهداشت میتواند نقش مهمی در شناسایی نقاط ضعف و تقویت روند خدمترسانی به شهروندان ایفا کند.
همچنین طبق گفته مدیر شبکه بهداشت و درمان فیروزکوه، همه ظرفیتهای موجود در راستای پاسخگویی مؤثر و بهبود مستمر خدمات به کار گرفته شده و همکاری نزدیک با فرمانداری، در این مسیر بسیار راهگشاست.
انتهای پیام/