پیاده روی اعضای شورا و کارکنان شهرداری به مناسبت هفته تربیت بدنی / آغاز به کار دبیرخانه جشنواره ۱۰۰ سال شهرداری

در مراسم پیاده روی جاده سلامت که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، شهردار، رئیس اداره ورزش و جوانان و کارکنان شهرداری و اداره ورزش و جوانان برگزار شد، دبیرخانه جشنواره ۱۰۰ سال شهرداری فیروزکوه نیز آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شواری اسلامی شهر فیروزکوه، در صبح آخرین روز از هفته تربیت بدنی، با حضور شهردار فیروزکوه، اعضای شورای اسلامی شهر، رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از کارکنان شهرداری و اداره ورزش و جوانان، مراسم پیاده روی در مسیر جاده سلامت تا قلعه فیروزکوه و در پایان زیارت آستان مقدس امامزاده اسماعیل(ع) برگزار شد.

شهردار فیروزکوه در حاشیه این پیاده روی گفت: امروز با حضور اعضای شورا و همکاران و اعضای پایگاه بسیج شهید چمران، مراسم پیاده روی به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد.

وی افزود: همچنین با صدور احکام دبیران، دبیرخانه جشنواره ۱۰۰ سال شهرداری نیز آغاز به کار کرد که بیش از ۱۰ برنامه شاخص را برای این جشنواره اجرا خواهند کرد که در پارک کوهستان نیز، پروژه آمفی تئاتر تابستانی برای اجرای برنامه ها توسط دبیرخانه پیشنهاد شده که پیگیر برآورد و تأمین اعتبار برای اجرای آن هستیم.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل