پیام رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل در خصوص سال تحصیلی جدید و اجرای طرح مهر / رصد تخلف رانندگان حمل و نقل دانش آموزی به صورت روزانه

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری فیروزکوه در گفتگو با خبرنگاران ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مدارس، برای آینده سازان کشور عزیزمان آرزوی موفقیت نمود و از والدین دانش آموزان درخواست کرد تا از سرویس‌های مجاز جهت حمل و نقل فرزندان دانش آموز خود استفاده نمایند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، مهدی باطنی رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری فیروزکوه در این گفتگو اظهار داشت: برای سال تحصیلی جدید گشت های ویژه ای به صورت روزانه با همکاری پلیس راهور در معابر منتهی به مدارس فعال هستند و هرگونه تخلف توسط رانندگان حمل و نقل دانش آموزی رصد و اعمال قانون می‌گردد.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری فیروزکوه تأکید کرد: از سویی طی یکماه گذشته در شهریور، تمهیدات ویژه‌ای در مبادی ورودی و خروجی مدارس بعمل آمده تا ایمنی لازم در حین عبور و مرور در قالب طرح استقبال از مهر تأمین گردد.

وی افزود: ضمنا به کلیه رانندگان تاکسیرانی ابلاغ شده از ساعت ۷ صبح به طور مداوم در ایستگاه‌های مرکزی حضور داشته و به والدین، دانش آموزان و سایر مسافرین خدمات ارائه نمایند.

مهدی باطبی در پایان از شهروندان درخواست کرد تا در صورت مشاهده هر گونه تخلفی در حوزه سرویس مدارس و تاکسیرانی، مراتب را به سازمان مدیریت حمل و نقل با شماره تماس ۷۶۴۴۲۹۷۶ و یا شماره ۱۳۷ اعلام نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا