معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری فیروزکوه:

چهارشنبه امن در کنار خانواده‌ها

جلسه کمیته امنیتی شهرستان فیروزکوه به ریاست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری و با حضور دیگر اعضا پیرامون مراسم چهارشنبه آخر سال برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان فیروزکوه، مهدی سالاریه، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری فیروزکوه، با اشاره به اینکه امسال احتمالاً در شب ۲۲ اسفند و یا ۲۹ اسفند ماه تجمعات را در قالب شب چهارشنبه پايان سال خواهيم داشت، بیان کرد: دستگاه‌های اصلی خدمات رسان همانند اورژانس، هلال احمر، بيمارستان، آتش‌نشانی، شهرداری‌ها آمادگی كامل را برای پیشگیری از هر نوع حادثه غيرمترقبه‌ای را دارند.

سالاریه در ادامه افزود: در دستگاه‌های انتظامی و بسيج اين امر مقرر شد افرادی كه احتمالاً مواد محترقه پرخطر در اختيار نوجوانان و جوانان قرار می‌دهند، قبل از اين كه اين مواد به فروش برسد، آنها را شناسايی و با افراد مخل امنيت عمومی در اين زمينه برخورد لازم صورت گیرد.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری فیروزکوه با بیان اینکه باید شئونات ماه مبارك رمضان در اين ايام رعايت بشود، خاطرنشان کرد: بنرهای لازم برای هشدار خانواده‌ها به این منظور که شب چهارشنبه امن را در كنار خانواده بگذرانیم در سطح شهرستان نصب شد؛ آموزش و پرورش مكلف شد با خانواده‌ها و دانش‌آموزان حتماً جلسات آموزشی برگزار کنند و موارد پرخطر را به اين عزيزان متذکر شوند.

سالاریه تاکید کرد: با تدابيری كه انجام شد اميد داريم كه امسال بهتر از سال‌های گذشته، امن، بدون حاشيه و البته شاد در كنار خانواده‌ها شب چهارشنبه آخر سال را سپری کنیم.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری در پایان تصریح کرد: ما در شهرستان همواره در سنوات گذشته در موضوع چهارشنبه پايان سال، حداقل آسيب‌ها را داشتيم که امسال بهتر از سال‌های قبل مديريت و برنامه‌ريزی خواهد شد.

انتهای پیام/

خروج از نسخه موبایل