کارخانه تامین ماسه فیروزکوه پلمب شد/بازگشایی منوط به رفع آلایندگی زیست محیطی

کارخانه تامین ماسه فیروزکوه به دلیل آلایندگی زیست محیطی پلمب شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، توحید مظفری دادستان فیروزکوه اظهار داشت: با توجه به قانون هوای پاک به منظور بهبود زندگی شهروندان، در کنار حمایت از صنایع تولیدی برخورد با صنایع آلاینده را در دستور کار قرار دادیم و در همین راستا در بازه زمانی یک ماهه با دو مورد از کارخانجاتی که سلامت شهروندان را به مخاطره می‌انداختند برخورد شد.

دادستان فیروزکوه گفت: یکی از این کارخانجات به دلیل تولید بوی نامطبوعی و دیگری به دلیل آلایندگی زیست محیطی که این نیز برای سلامت شهروندان مضر است به دنبال مطالبات شهروندان این دو واحد تولیدی پلمب شدند.

وی ادامه داد: البته این پلمب دائمی نبوده و منوط به رفع مشکلات مطرح شده و مشکلات زیست محیطی و بهسازی خط تولید است، حفظ حقوق شهروندی و عامه خط قرمز دستگاه قضاء است، ناگفته نماند که مدیران تامین ماسه متعهد شدند که در زمان پلمب نیز حقوق کارگران خود را پرداخت نمایند.

مظفری همچنین گفت: بر اساس مفروضات موجود این واحد تولیدی اقدام به خرید و نصب تجهیزات کاهش آلایندگی و جلوگیری از انتشار آن به محیط شهری نموده است، در بازه زمانی پلمب بازدیدهای مدون کارشناسی از جانب ناظرين دادستانی انجام می‌شود و در صورت صحه گذاری کارشناسان مبنی بر کاهش آلایندگی امکان بازگشایی مجدد کارخانه تامین ماسه وجود خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا