رئیس آبفای شهرستان فیروزکوه:

آب هفت روستای سیل زده وصل شده است

رئیس آبفای شهرستان فیروزکوه گفت: آب هفت روستای سیل زده شهرستان فیروز کوه وصل و در زمان حاضر مشکل روستاهای یاد شده برطرف شده است .

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، علی اصغرآخوندبابا روز پنجشنبه با اشاره به ساماندهی وضعیت آب روستاهای سیل زده، اظهار داشت: آب روستاهای دهگردان، مزداران، انزها، آتشان، حصار بن، سیمن دشت، محمود آباد و دمی آقا وصل شده است.

وی ادامه داد: روستای آتشان هنوز آبدار نشده است، پس از بازگشایی مسیر چاه و برآوردخسارت وارده، اقدامات لازم برای رفع مشکل آب  روستا انجام می شود.

رئیس آبفای شهرستان فیروزکوه گفت: اداره آب و فاضلاب شهرستان از ساعات ابتدایی وقوع سیل وارد عمل شد، جاری شدن سیلاب منجر به قطع برق شده بود و به همین دلیل  اقدامات اولیه را با شناسایی مشکلات، تاسیساتی را که از مدار خارج شده بود را به مدار اولیه بازگرداندیم.

آخوند بابا اضافه کرد: در روستای مزداران بعد از بازگشایی مسیر چاه، تابلوی برق تعویض شد و پس از ترمیم خط انتقال آب با تلاش شبانه روزی همکاران خط برگشت درست شد و آب وارد شبکه شد.

وی ادامه داد: به دلیل آوار برداری و بازگشایی مسیرها، شکستگی های زیادی در شبکه آبرسانی داشتیم که با تلاش شبانه روزی همکاران تمامی شکستگی ها ترمیم وآب روستاها وصل شده است.

شهرستان فیروز کوه با جمعیت سیال ۵۰ تا ۱۵۰ هزار نفر در فصول مختلف سال در شرق پایتخت قرار دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا