آتش‌نشانان ورامین به منظور آوار برداری به مناطق سیل زده فیروزکوه اعزام شدند

شهردار ورامین گفت: نخستین گروه از آتش‌نشانان ورامین به منظور آواربرداری به مناطق سیل زده فیروزکوه اعزام شدند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از خبر روز پنجشنبه روابط عمومی شهرداری ورامین، علیرضا مؤمنی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع سیل در مناطقی از شهرستان فیروزکوه و به منظور کمک به آواربرداری و پاکسازی مناطق سیلزده، نخستین گروه از آتش‌نشانان شهرداری ورامین به  این شهرستان اعزام شدند.

وی گفت: این گروه از آتش‌نشانان به همراه تجهیزات و امکانات لجستیکی شهرداری به منظور امدادرسانی به مردم آسیب دیده و هموطنان سیل زده منطقه فیروزکوه و زرین دشت اعزام گردیده اند و مشغول امداد رسانی شدند.

مؤمنی گفت: شهرداری ورامین از نخستین ساعات وقوع سیل در فیروزکوه، تمام وسایل و تجهیزات مورد نیاز برای خدمات‌رسانی و کمک به مناطق سیلزده از جمله ۳ دستگاه کامیون سنگین ، یک دستگاه لودر ، یک دستگاه خودرو نیسان و یک دستگاه ایسوزو و ۳ دستگاه خودرو حاوی مواد غذایی و با حضور فیزیکی پرسنل شهرداری ورامین به همراه فعالان مردمی موکب احباب الرضا (ع) شهرستان را به مناطق آسیب‌دیده ارسال کرد.

ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

بامداد روز پنجشنبه ۶ مردادماه سیل برخی مناطق استان تهران از جمله امامزاده داود (ع)، روستای مزداران فیروزکوه و بخش دیگری از مناطق استان از جمله شهرستان های دماوند، شمیرانات و پاکدشت را فرا گرفت.

این سیل تاکنون ۴۴ کشته و بخش زیادی از خانه های روستایی، اراضی کشاورزی و سایر زیرساخت ها را تخریب کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا