رجب ترقی تشریح کرد؛

آخرین آمار کرونا در فیروزکوه / فیروزکوه همچنان در وضعیت قرمز

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه گفت: فیروزکوه در وضعیت قرمز قرار دارد و شهروندان باید همچنان دستورالعمل های بهداشتی اعلام شده توسط وزارت بهداشت و هم چنین طرح فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمایند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، مهدی رجب ترقی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه در خصوص آخرین آمار کرونا در این شهرستان گفت: از شنبه هفته گذشته تا الان تعداد مراجعه کنندگان در زمینه بیماری کرونا به بیمارستان امام خمینی (ره) ۳۲ نفر بود.

وی افزود: از این تعداد مراجعه کننده، جواب آزمایشگاه ۲ نفر مثبت اعلام شد و جواب آزمایش باقی افراد منفی بود.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه هم چنین در خصوص آمار کرونا بیان داشت: علت مراجعه ۳۲ مورد علائم تنفسی اعلام شد؛ افرادی که مشخص شد علائم تنفسی آنها ناشی از بیماری کرونا نیست، سرپایی درمان و مرخص شدند؛ افرادی که مشکوک به کرونا بودند بستری شدند که جواب آزمایش دو نفر مثبت اعلام شد و بقیه مرخص شدند.

دکتر مهدی رجب ترقی هم چنین خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۵ بیمار بستری در بیمارستان داریم که منتظر جواب آزمایش آنها هستیم.

وی در پایان تاکید داشت: احتمال مواجه با پیک دوم کرونا قابل پیش بینی نیست؛ هم چنین باید توجه داشت که فیروزکوه در وضعیت قرمز قرار دارد و شهروندان باید همچنان دستورالعمل های بهداشتی اعلام شده توسط وزارت بهداشت و هم چنین طرح فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نمایند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا