حجت الاسلام والمسلمین حیدری:

آرامش بازار مسئله مهمی است، ادارات ذی ربط و تعزیرات به بازار نظارت داشته باشند

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: آرامش بازار مسئله مهمی است، تأمین اقلام ضروری مردم به موقع و مبارزه با گران فروشی در دستور کار مسئولان باشد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام والمسلمین حیدری امام جمعه شهرستان فیروزکوه در خطبه های عبادی سیاسی نمازجمعه این هفته شهرستان گفت: احترام به بزرگترها و خوش اخلاقی برای یک مسلمان لازم است.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه تصریح کرد: ثواب انسان خوش اخلاق، مانند شخصی است روزها روزه می‌گیرد و شبها تا صبح عبادت می‌کند.

حجت الاسلام حیدری درباره روز دحوالارض بیان داشت: سه شنبه روز “دحوالارض” روز بسیار مبارکی است و روزه آن، ثواب هفتاد سال روزه دارد.

وی با اشاره به انتصاب حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای به ریاست قوه قضائیه، اظهار داشت: انتصاب حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه ای با تجربه بیش از چهل سال و سابقه درخشان در قوه قضائیه، نوید این را می‌دهد که حرکت تحولی قوه قضائیه با قدرت ادامه خواهد یافت.

امام جمعه فیروزکوه گفت: مذاکرات فرسایشی وین نشان می‌دهد که آمریکا و کشورهای اروپایی به دنبال رفع تحریم‌ها نیستند، بلکه دنبال مهار ایران و محدود کردن قدرت موشکی و منطقه ای ایران هستند، وگرنه بایدن با یک امضا، مثل پیمان پاریس، به برجام برمی‌گشت.

حجت الاسلام حیدری خاطر نشان کرد: موضع قاطع ایران در قبال برجام، رفع کامل تحریم‌ها و راستی آزمایی است.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه اذعان داشت: رژه حشد الشعبی در سالگرد فتوای مرجعیت و تشکیل بسیج مردمی عراق در پادگان اشرف در حضور نخست وزیر و فرماندهان عالی رتبه ارتش عراق نشان داد که جبهه مقاومت پیروز میدان است.

وی تصریح کرد: عصبانیت آمریکا و حمله تروریستی پهبادی به مقرهای حشد الشعبی بزودی با جواب قاطع روبرو خواهد شد.

امام جمعه فیروزکوه بیان داشت: وضعیت امروز افغانستان با چراغ سبز آمریکا است و دولت‌های استعماری بعد از خروج از جایی، با نا آرامی، وضعیت منطقه را به صورت استخوان لای زخم نگه می‌دارند.

وی افزود: دولت اشرف غنی یک دولت آمریکایی و شیفته غرب است و طالبان هم یک گروه کاملا افغانستانی و از قبیله بزرگ پشتون هستند و با القاعده و داعش فرق دارند.

خطیب نمازجمعه فیروزکوه اظهار داشت: سیاست جمهوری اسلامی، حمایت از تمامیت ارضی افغانستان و تشکیل دولت مرکزی مقتدر و با شرکت همه طوایف و قبایل افغانی است.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری با اشاره به وضعیت بازار گفت: آرامش بازار مسئله مهمی است، تأمین اقلام ضروری مردم به موقع و مبارزه با گران فروشی در دستور کار مسئولان باشد؛ ادارات ذی ربط و تعزیرات به بازار نظارت داشته باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا