رئیس اداره دامپزشکی شهرستان فیروزکوه:

آغاز طرح تابستانه واکسیناسیون رایگان دام‌ها در شهرستان فیروزکوه

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان فیروزکوه از آغاز طرح تابستانه واکسیناسیون رایگان جمعیت دامی، علیه بیماری تب برفکی، طاعون، آبله، شاربن، تب مالت و هاری در شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، محسن حمیدی، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان فیروزکوه، با اعلام این خبر تصریح کرد: طرح ایمن‌سازی دام‌های سبک شهرستان در نواحی روستایی و عشایری علیه بیماری های مهم و استراتژیک دام سبک، از اول تیرماه سال جاری با مشارکت بخش خصوصی انجام خواهد شد.

وی افزود: با مساعدت مسئولان ارشد شهرستانی، استانی و سازمان دامپزشکی کشور این عملیات به صورت کاملاً رایگان و با پوشش نقاط محروم و دورافتاده روستایی و عشایری، کانون و شعاع کانون‌های سال‌های گذشته، نقاط پُرخطر و پرجمعیت دامی در ۶۰ روز کاری انجام خواهد شد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان فیروزکوه بیان داشت: با توجه به اینکه برای اجرای این طرح هزینه بسیار زیادی شده است، دامداران همکاری لازم را با اکیپ‌های دامپزشکی داشته باشند و در صورت تمایل جهت هماهنگی واکسیناسیون با شماره ۷۶۴۴۴۶۰۳ (مرکز مایه کوبی نوید سلامت) و اعلام پیشنهادات و انتقادات از نحوه اجرای طرح با شماره ۷۶۴۴۲۰۰۴ و ۷۶۴۴۷۱۷۰ اداره دامپزشکی شهرستان فیروزکوه تماس حاصل نمایند.

حمیدی در پایان خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود ۱۰۰ هزار راس دام سبک در این شهرستان علیه بیماری های دامی واکسینه شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا