فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه:

آغاز هفته دفاع مقدس با شعار «ما قوی هستیم»/ اجرای ۴۰ ویژه برنامه در فیروزکوه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فیروزکوه گفت: مطلع برنامه های این هفته مقدس با استماع بیانات مقام معظم رهبری (مدظله) و با شعار “ما قوی هستیم” آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سرهنگ پاسدار غلامعلی درویش متولی، فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه در خصوص هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس جریانی حیاتی را در فرهنگ مقاومت و پایداری در میان نسل حاضر نهادینه کرد تا امروز بتوان در سایه ولایت با وحدت و همبستگی مردمی و اقتدار نیروهای مسلح، شکوفایی در عرصه علم، فن آوری، دانش پژوهی، استقلال فرهنگی، ارتقاء معنویت و سبک زندگی اسلامی و انقلابی را شاهد بود.

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه اظهار داشت: پس از گذشت چهل سال از مجاهدت‌ها و ایثارگری‌های آن دوران باشکوه، در پرتو رهبری امام خامنه ای عزیز صلابت نظامی، علمی، فرهنگی، سیاسی، در سایه مقاومت و پایداری در برابر استکبار جهانی و حامیان منطقه‌ای آنان در گام دوم انقلاب متجلی شده و ایران اسلامی با رشادت دلیرمردانی همچون سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان الگویی برای ملت‌های مسلمان و آزادی‌خواه تبدیل گردیده است.

سرهنگ درویش متولی با اشاره به تشکیل ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، اذعان داشت: مطلع برنامه های این هفته مقدس با استماع بیانات مقام معظم رهبری (مدظله) و با شعار “ما قوی هستیم” آغاز شده و همزمان با سراسر کشور از پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت فیروزکوه تجلیل خواهد شد و همچنین رژه خودرویی در روز اول هفته دفاع مقدس انجام می شود.

وی با بیان اینکه در طول هفته چهل برنامه در سطح حوزه ها و پایگاه های بسیج، کانون های اقشاری و ادارات شهرستان برگزار خواهد شد، اظهار داشت: تجلیل از پزشکان و پرستاران و مدافعان سلامت که در شرایط امروز و اوضاع کرونایی در حال خدمت هستند، از برنامه‌های گرامیداشت این هفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فیروزکوه همچنین افزود: تجدید میثاق با آرمان‌های امام و شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس از جمله برنامه های این هفته در شهرستان می باشد.

سرهنگ درویش متولی با اشاره به اعزام تیم‌های جهادگران سلامت، مهندسین کشاورزی و حقوقدانان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونایی، مشاوره توسط این عزیزان با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می‌شود.

وی، برگزاری مسابقات فرهنگی، قرآنی و دیگر برنامه‌ کارگاه سبک زندگی اسلامی در فضای مجازی را از برنامه‌های گرامیداشت در طول هفته دفاع مقدس بیان کرد و افزود: نشست‌های روشنگری و بصیرتی ویژه بسیجیان و رزمایش تولید محتوای دیجیتال و شب شعر عاشورایی نیز در این فضا اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه فیروزکوه درباره اهمیت فضای مجازی در شرایط کرونایی بیان داشت: با توجه به شرایط فعلی کشور، اجرای برنامه‌ها در فضای مجازی و بهره بردن از ظرفیت‌های این محیط در اجرای برنامه‌ها جزو اولویت‌های اصلی سپاه شهرستان فیروزکوه است.

سرهنگ درویش متولی در پایان با اشاره به راه اندازی کاروان مقاومت در سطح شهرستان در ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس تاکید کرد: همچون سال‌ قبل، برنامه های فرهنگی، هنری و روایتگری در این قالب انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا