امام جمعه شهرستان فیروزکوه:

آقای موسوی خوئینی ها! آدرس اشتباه را به جامعه تزریق نکنید

امام جمعه شهرستان فیروزکوه، در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت: ما علاوه بر ویروس کرونا، ویروس ۴۸ و ویروس ۹۲ هم در کشور تجربه کردیم و متاسفانه مردم این را در سال ۹۶ تمدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الاسلام والمسلمین امیری ارجمند، امام جمعه شهرستان فیروزکوه ، در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت: وظیفه والدین تربیت و تادیب است و اگر دختر در خانه دارند نسبت به حجاب و عفاف دختران خود همت ورزند.

خطیب نماز جمعه شهرستان فیروزکوه با اشاره به نامه فتنه گرایانه موسوی خوئینی ها خاطر نشان کرد: این نامه از سمت کسی است که سالیان متمادی یکی از کارگزاران نظام اسلامی بود؛ آدرس غلط را در جامعه تزریق می کنند؛ او کسی است که زمانی دادستان کل کشور بود، عضو مجمع تشیص مصلحت و خبرگان بوده است.

وی در ادامه افزود: در نامه قید شده است امروز شاهد هستیم اعتقاد مردم به دلیل مشکلات معیشتی و بی عدالتی که در جامعه وجود دارد، از دست رفته است و همه این مشکلات به متولی اصلی باز می گردد؛ در این نامه موسوی خوئینی ها رهبری را خطاب قرار داده است و گفته شما امام جامعه هستید و متولی این امور هستید؛ ؛ موسوی خوئینی ها در صدد ایجاد فتنه جدید با این نامه است.

حجت الاسلام والمسلمین امیری ارجمند در ادامه تاکید کرد: امروز مردم هم به قوه قضائیه و هم قوه مقننه امیدوار شدند؛ از قوه قضائیه می خواهیم کسانی که مسئولیتی می پذیرند و به شرح وظایف خود آگاه نیستند، چه در زمان اشتغال و چه بعد از اشتغال، مصائب را به گردن دیگری می اندازند، با آنها برخورد شدید نماید.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه اذعان داشت: امروز ریاست جمهوری بیان می کند در امور مسکن عقب ماندیم در حالی که وزیر مسکن و شهرسازی افتخار می کند یک مسکن مهر نساخته است؛ اعتقاد شما این است که مردم اذیت شوند و در مشکلات درگیر باشند.

وی با اشاره به حضور میلیونی مردم در تشییع پیکر سردار سلیمانی تاکید کرد: آقای موسوی خوئینی ها از چه زمانی ذهن خوان شدید که اذعان دارید مردم نگران هستند و ناامید شده اند؟ هفته ها برای شهدا و سرداران خود عزاداری کردند؛ این شهدا الگوی مردم هستند؛ این مشکلات را شما به بار آوردید که سه دهه مملکت را در دست دارید.

حجت الاسلام والمسلمین امیری ارجمند بیان داشت: ما علاوه بر ویروس کرونا، ویروس ۴۸ و ویروس ۹۲ هم در کشور تجربه کردیم و متاسفانه مردم این را در سال ۹۶ تمدید کردند؛ کسی که امتحان داده بود را مردم نباید انتخاب می کردند؛ مشکلات معیشت مردم را باید شما به عنوان کارگزاران مملکت حل می کردید.

خطیب نماز جمعه شهرستان فیروزکوه خاطر نشان کرد: مردم باید مطالبه گری کنند و کسانی که لیاقت و صلاحیت مسئولیت و اداره مملکت را ندارند پائین بکشند؛ مردم باید در انتخاب های خود افراد را به دقت بشناسند؛ نگاه و رویکرد امثال آقای موسوی خوئینی ها و جریان او ایجاد آشوب و اغتتشاش همیشگی در کشور است؛ آنها اعتقاد به امام (ره) هم ندارند و می گویند امام آدم خوبی بود ولی چیزی از خود به ارث گذاشت که به درد امروز نمی خورد! این جریان بحث جدایی دین از سیاست را مطرح می کنند؛ این افراد در یک زمانی کارگزاران این کشور بودند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا