روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه:

آمار کرونا در فیروزکوه از هفته گذشته/ رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان ضروری است

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه در خصوص آمار کرونا در این شهرستان گفت: از شنبه هفته گذشته تاکنون ۱۱ مراجعه کننده با علائم تنفسی به بیمارستان امام خمینی (ره) داشتیم.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، هاشم زاده، روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزکوه در خصوص آمار کرونا در شهرستان فیروزکوه گفت: از شنبه هفته گذشته تاکنون ۱۱ مراجعه کننده با علائم تنفسی به بیمارستان امام خمینی (ره) داشتیم.

وی در ادامه در خصوص توضیح آمار کرونا در این شهرستان اذعان داشت: از تعداد ۱۱ مراجعه کننده ۲ بیمار بستری شدند که آزمایش هر دو بیمار منفی اعلام شد؛ علت نگهداری ۲ بیمار در بیمارستان به دلیل بیماری پرخطر همانند آسم بود که تا رفع کامل مشکلات تنفسی در مرکز درمانی تحت مراقبت خواهند بود؛ مابقی افراد به صورت سرپایی درمان و مرخص شدند.

روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان در ادامه تاکید کرد: افرادی که به صورت سرپایی درمان و مرخص می شوند با علائم تنفسی همانند سرفه و یا تب به بیمارستان مراجعه می کنند ولی با بررسی علائم از سوی پزشک مشخص می شود افراد مبتلا به کرونا نیستند و حتی نیاز به انجام آزمایش ندارند.

هاشم زاده در پایان بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پروتوکل های بهداشتی تاکید کرد و گفت: خطر بیماری کرونا همچنان جدی است و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و هم چنین رعایت پروتوکل های بهداشتی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، برای شهروندان ضروری است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا