سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزکوه عنوان کرد:

اجرای تئاتر با بازیگران کمتر در دستور کار انجمن هنرهای نمایشی

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزکوه گفت: نخستین نشست هم اندیشی با موضوع چگونگی اجرای تئاتر نوروزی با مسئول انجمن هنرهای نمایشی استان تهران در دفتر سرپرست اداره برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، نخستین نشست هم اندیشی با موضوع چگونگی اجرای تئاتر نوروزی با حضور حمیدرضا صفاری، مسئول انجمن هنرهای نمایشی استان تهران، سید حسن حسینی، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزکوه و فعالان حوزه تئاتر در دفتر سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فیروزکوه برگزار شد.

سید حسن حسینی در خصوص نشست هم اندیشی با مسئول انجمن هنرهای نمایشی استان تهران عنوان کرد: این جلسه با هدف هماهنگی و برنامه ریزی به منظور برگزار شدن جشنواره آئینی سنتی نوروزی در پایان سال برگزار شد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزکوه در ادامه افزود: بحث های مطرح شده در این جلسه زمان و چگونگی اجرای تئاتر نوروزی بر اساس پروتکل های بهداشتی بوده است که مقرر شد در این زمینه اجرای تئاتر بصورت تک پرسوناژ، نوروزخوانی، نقالی و پرده خوانی باشد که در عمل بازیگران کمتری را در صحنه پوشش می دهد، با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستور العمل بهداشتی چیدمان صندلی و تعداد کمتر مخاطبان در اجرای روباز مورد توجه قرار گرفت.

حسینی همچنین خاطر نشان کرد: مقرر شد چنانچه در زمان اجرای نوروزی، شرایط اجتماع به لحاظ بیماری کرونا به وضعیت مناسب برسد، اجرای این جشنواره نیز با رعایت بخشنامه های ستاد ملی کرونا مغایرت نداشته باشد و اقدامات لازم برای اجرای شدن این جشنواره بین سه استان تهران، سمنان و مازنداران برگزار گردد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا