سرهنگ ایرج کهریزی عنوان کرد:

اجرای طرح آموزش بانوان فرهنگ یار ترافیک به منظور رعایت فرهنگ ترافیک و نقش بی بدیل بانوان در ارتقا این فرهنگ و اصول صحیح زندگی

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: در سه ماهه امسال هم شاهد کاهش ۳۳ درصدی تصادفات فوتی در حوزه شهرستان فیروزکوه هستیم.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سرهنگ ایرج کهریزی رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: در سال ۹۹ در حوزه شرق استان تهران، شهرستان فیروزکوه با لطف و عنایت خداوند متعال و تلاش همه همکاران بنده در مجموعه پاسگاه پلیس راه فیروزکوه، مسئولین شهرستانی، راهداری، اورژانس، هلال احمر و فرماندهی محترم انتظامی، رتبه اول کاهش تصادفات در شرق استان تهران مربوط به شهرستان فیروزکوه بود.

وی افزود: در سه ماهه امسال هم شاهد کاهش ۳۳ درصدی تصادفات فوتی در حوزه شهرستان فیروزکوه هستیم.

سرهنگ کهریزی درباره طرح آموزش بانوان فرهنگ یار ترافیک بیان داشت: این طرح به منظور رعایت فرهنگ ترافیک و نقش بی بدیلی که خانم ها و بانوان در ارتقا فرهنگ ترافیک، اصول صحیح زندگی، در بحث انتقال سواد، فرهنگ و بهداشت دارند نقش بسیار بی بدیلی است.

رئیس پلیس راه ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: در این طرح آموزش به بانوان شاغل در دستگاه های اجرایی فرمانداری شهرستان فیروزکوه را داشتیم.

سرهنگ کهریزی گفت: امیدواریم که این طرح تداوم داشته باشد و بتوانند هم نسل حاضر را و هم نسل آینده را به آموزش های به روز خود انجام دهند که ان شاءالله ما شاهد ارتقا فرهنگ ترافیک و ارتقا انضباط ترافیکی در محورهای شرق استان تهران باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا