دهباشی خبر داد؛

اجرای «طرح قربانگاه» برای کمک به خانواده‌های نیازمند در عید قربان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) فیروزکوه گفت: کمک های جمع آوری شده در روز عید سعید قربان در سریع ترین زمان ممکن بین نیازمندان توزیع می شود.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، عباس دهباشی، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) فیروزکوه در خصوص طرح قربانگاه در این شهرستان تصریح کرد: مردم نیکوکار شهرستان هر سال کمک های قابل توجهی را در عید قربان به خانواده های نیازمند می کنند و امیدواریم امسال این کمک ها پررنگ تر از سال های گذشته شود؛ کمک های جمع آوری شده در روز عید سعید قربان در سریع ترین زمان ممکن بین نیازمندان توزیع می شود.

وی افزود: کمیته امداد همه ساله در عید قربان، گوشت قربانی در بین خانوار های تحت حمایت توزیع می کند؛ این نهاد امسال نیز با همکاری خیرین، مراکز نیکوکاری، نذورات مردم خیر را در این روز جمع آوری و بین نیازمندان توزیع خواهد کرد.

دهباشی همچنین عنوان کرد: مردم شهرستان در سال گذشته گوشت قربانی به ارزش ۷۵ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند؛ با تقدیر از خیران در این راستا کمیته امداد امام شهرستان جهت اهدای گوشت قربانی به خانواده های ایتام و نیازمند منتظر یاری گرم شما همشهریان می باشد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فیروزکوه در پایان اشاره داشت: همشهریان عزیز می توانند نذورات نقدی خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۰۷۷۴۱ به نام اکرام و محسنین فیروزکوه واریز و یا جهت اهدای نذورات غیر نقدی با شماره ۷۶۴۰۰۰۰۵ تماس حاصل فرمائید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا