فرماندار فیروزکوه عنوان کرد؛

اجرای طرح کالابرگ الکترونیک در قالب خرید اختیاری در فیروزکوه

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: طرح کالابرگ الکترونیک در شهرستان فیروزکوه در قالب خرید اختیاری با کارت سرپرست خانوار اجرایی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، محمد حیدری‌منش، فرماندار شهرستان فیروزکوه در خصوص اجرای طرح کالابرگ الکترونیک، اظهار کرد: طرح کالا برگ الکترونیک در شهرستان فیروزکوه در قالب خرید اختیاری با کارت سرپرست خانوار اجرایی می‌شود.

وی اشاره داشت: با برنامه‌ریزی قبلی و اجرای آزمایشی این طرح در شهرستان، آمادگی لازم در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و کسبه مرتبط با اقلام این طرح ایجاد شده و در حال حاضر این طرح در شهرستان اجرا می‌شود.

فرماندار فیروزکوه با اشاره به اجرای آزمایشی طرح در شهریور ماه سال‌جاری، بیان کرد: خرید در قالب طرح کالا برگ الکترونیک که در شهریور ماه اجرا شد و هیچ وجهی از حساب یارانه سرپرست خانواده کسر نمی‌شد، اما شهروندان باید توجه کنند در این مرحله مبالغ یارانه خرید از یارانه ماه آتی کسر خواهد شد.

حیدری‌منش عنوان کرد: در این طرح با ارائه کارت بانکی سرپرست خانوار با خرید کالاهای این طرح مبلغ کالا کاهش یافته و به قیمت شهریور ماه سال ١۴٠٠ فروخته می‌شود و مابه‌التفاوت آن از یارانه ماه آتی سرپرست خانوار کسر خواهد شد، در حال حاضر فروشگاه‌های زنجیره‌ای و چند فروشگاه عرضه محصولات لبنی و مواد خوراکی در سطح شهرستان آمادگی اجرای این طرح را دارند.

وی افزود: در آینده تعداد فروشگاه‌ها افزایش یافته و ۱۰ قلم از کالاهای مورد نیاز خانوار را در قالب طرح کالابرگ الکترونیک به شهروندان ارائه خواهند شد؛ این طرح برای شهروندانی که یارانه دریافت می‌کنند به صورت اختیاری قابل استفاده است و شهروندان برای رفع ابهامات درباره این طرح می‌توانند به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه کنند.

فرماندار شهرستان فیروزکوه ادامه داد: شهروندان توجه داشته باشند با اجرای این طرح یارانه نقدی به هیچ وجه قطع نمی‌شود و طرح اختیاری بوده و مبالغی به میزان برداشت یارانه‌ای در خریدهای طرح کالا برگ الکترونیک از یارانه شهروندان کسر می‌شود.

حیدری‌منش تاکید کرد: شهروندانی که از طرح کالابرگ الکترونیک استفاده می‌کنند اگر شکایتی در خصوص واحدهای صنفی، میزان پرداخت‌ها و میزان کسورات یارانه‌ای دارند با شماره ۱۲۴ و بازرسی اصناف شهرستان تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا