اجرای پانزدهمین رزمایش کمک‌های مومنانه در شهرستان فیروزکوه

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه فیروزکوه از اهدای ۱۴۰۰بسته کمک معیشتی در پانزدهمین مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس طی مراسمی با حضور حیدری منش فرماندار فیروزکوه، سالاریه معاون سیاسی فرماندار، سرگرد پاسدار محسن رحیمی فرمانده سپاه فیروزکوه و برخی دیگر از مسئولین محلی رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه به همت سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) و خیرین شهرستان فیروزکوه به اجرا درآمد.

سرگرد پاسدار عسکر اسفندیار، مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه فیروزکوه در خصوص این رزمایش گفت: در این مرحله از رزمایش کمک های مومنانه در شهرستان فیروزکوه هزار و چهارصد بسته، ۴سری جهیزیه ۳۵۰ پک لوازم التحریر برای نیازهای ضروری خانواده های بی بضاعت تهیه شده است.

وی در خصوص ارزش ریالی این بسته ها بیان کرد: ارزش هر کدام از بسته ها به مبلغ یک میلیون تومان، هر پک لوازم التحریر به ارزش ۵۵۰ تومان و هر سری جهیزیه به مبلغ صد میلیون تومان می باشد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه فیروزکوه هدف از اجرای این رزمایش را کاهش دغدغه های معیشتی مردم برشمرد و افزود: هدف از اجرای این رزمایش این است که قدری از دغدغه ها و آلام اقشار نیازمند را بکاهیم؛ هدف گذاری بر این است که خانواده ها توانمند شوند تا در حوزه اشتغالزایی و کمک مستمر بتوانیم پشتیبانی کنیم.

سرگرد پاسدار اسفندیار در پایان خاطرنشان کرد: این مرحله از کمک های مومنانه با کمک گروه های جهادی سپاه قمر بنی هاشم (ع) فیروزکوه و خیرین به مناسب گرامیداشت هفته دفاع مقدس تهیه و بین نیازمندان و دانش آموزان و نوعروسان بی بضاعت توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا