رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فیروزکوه:

اجرای ۵۵ طرح اشتغال زایی در ۱۰ ماهه امسال

دهباشی گفت: در ۱۰ ماهه امسال ۵۵ طرح اشتغال زایی در کمیته امداد اجرا شده است که از این طریق برای ۱۱۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شغل شده است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، عباس دهباشی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فیروزکوه در خصوص عملکرد این نهاد در شهرستان گفت: در ۱۰ ماهه امسال ۵۵ طرح اشتغال زایی در این اداره اجرا شده است که ارز این طریق برای ۱۱۰ نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم ایجاد شغل شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان فیروزکوه، در ادامه افزود: برای اجرای این تعداد طرح دو میلیارد و دویست و هفتاد میلیون تومان تسهیلات اشتغال زایی پرداخت شده است.

وی بیان کرد: هم اکنون نیز ۲۰ پرونده در بانک های عامل شهرستان به مبلغ یک میلیارد تومان در حال تکمیل ضمانت و انجام کارهای بانکی میباشد و ۲۵ پرونده مددجویی برای دریافت تسهیلات جهت تعیین شعبه به دفتر ستاد کمیته امداد استان تهران ارسال شده است.

دهباشی در ادامه به جمع آوری کمک های مردمی اشاره کرد و اذعان داشت: در ۱۰ ماهه امسال مردم نیکوکار شهرستان فیروزکوه ۲۲۰ میلیون تومان صدقه، از طریق صنادیق صدقات به نیازمندان کمک کرده اند.

رئیس کمیته امداد شهرستان فیروزکوه ادامه داد: صدقات جمع‌آوری‌شده در سرفصل‌های درمانی، جهیزیه، اشتغال، عمران و مسکن مددجویی، امور فرهنگی و آموزش هزینه می شود.

وی همچنین به توزیع ۷۳ جفت کفش میان ۵۰ خانواده تحت حمایت اشاره و خاطرنشان کرد: این تعداد کفش به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) اهدایی یکی از خیران فیروزکوهی توزیع شده و ارزش این تعداد کفش ، ۱۰ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان برآورد شده است.

دهباشی اظهار داشت: این خیر یک سال است با این نهاد همکاری دارد و هرساله کفش های اهدایی خود را برای توزیع میان خانوارهایتحت حمایت به این نهاد توزیع می کند.

وی در پایان تاکید کرد: تعداد ۴۴عدد ژل ضدعفونی اهدایی این خیر نیز به ارزش ۶۶۰ هزار تومان میان ۴۴ خانواده تحت حمایت نیز توزیع شدهمچنین ۵۰ عدد لامپ به ارزش یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان میان ۲۵ خانواده تحت حمایت این نهاد توزیع شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا