رئیس کمیته امداد شهرستان فیروزکوه:

ارائه خدمات عمرانی یکی از خدمات کمیته امداد به جامعه هدف خود است

رئیس کمیته امداد شهرستان فیروزکوه گفت: کمک به خرید مسکن برای مددجویان از طریق پرداخت تسهیلات بلاعوض، کمک های خیرین و آورده مددجو انجام می شود.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، عباس دهباشی، رئیس کمیته امداد شهرستان فیروزکوه در خصوص نشست با حسین کیانی، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان در خصوص مسائل و مشکلات حوزه مسکن خانواده های تحت حمایت این نهاد، گفت: ارائه خدمات عمرانی یکی از خدمات این نهاد به جامعه هدف تحت حمایت است که در بخش های احداث، بهسازی، بازسازی، تعمیرات و خرید مسکن به جامعه هدف تحت حمایت این نهاد ارائه می شود.

رئیس کمیته امداد شهرستان فیروزکوه در ادامه افزود: کمک به خرید مسکن برای مددجویان از طریق پرداخت تسهیلات بلاعوض، کمک های خیرین و آورده مددجو انجام می شود.

دهباشی با اشاره به اینکه هم اکنون احداث یک مسکن روستایی برای یکی از خانواده های تحت حمایت این نهاد در دست اقدام است، بیان کرد: ۲۵ مورد تعمیرات با هزینه ای به مبلغ ۸۴ میلیون تومان نیز برای خانوارهای تحت حمایت این نهاد انجام شده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان فیروزکوه ضمن تشکر از همکاری های این سازمان در جهت تعامل و همکاری با کمیته امداد در جهت ارائه خدمات به خانوارهای تحت حمایت، ادامه داد: امیدوارم با همکاری بنیاد مسکن بتوانیم خدمات بیشتری در این حوزه به جامعه هدف تحت حمایت ارائه دهیم؛ کمیته امداد و بنیاد مسکن دو نهاد انقلابی و منتصب به امام خمینی (ره) هستند که در حمایت از اقشار کم درآمد و محروم جامعه فعالیت می کنند.

وی در پایان تاکید کرد: بنیاد مسکن آماده هر نوع همکاری در خصوص احداث مسکن محرومان و اقشار کم در آمد تحت حمایت کمیته امداد در این شهرستان است؛ به زودی یک قطعه زمین برای احداث مسکن به یکی از مددجویان تحت حمایت این نهاد در شهرستان فیروزکوه تحویل این نهاد خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا