سرپرست فرمانداری فیروزکوه:

ارتقا ایمنی راه ها و شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز جاده ای از اهمیت بالایی برخوردار است

کریمی گفت: با تدابیر شورای ترافیک و همکاری دستگاه های متولی در سال جاری با شناسایی نقاط حادثه خیز، چهار راه فرار در محور اصلی تهران فیروزکوه احداث شد که می توان گفت در کاهش حوادث رانندگی تاثیر گذار بوده است.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، کامبیز کریمی در دیدار با سرهنگ آقاجانی رئیس پلیس راه شهرستان فیروزکوه گفت: موقعیت ویژه جغرافیایی شهرستان فیروزکوه، طول راهها، حجم بالای تردد و تعداد مسافرانی که سالانه از این شهرستان تردد می کنند، اهمیت کاهش تصادفات و تلفات حوادث رانندگی را دوچندان کرده است.

وی خاطر نشان کرد: در همین راستا ارتقا ایمنی راه ها و شناسایی و رفع نقاط حادثه خیز جاده ای از اهمیت بالایی برخوردار است که به همین منظور با تدابیر شورای ترافیک و همکاری دستگاه های متولی در سال جاری با شناسایی نقاط حادثه خیز، چهار راه فرار در محور اصلی تهران فیروزکوه احداث شد که می توان گفت در کاهش حوادث رانندگی تاثیر گذار بوده است.

این مقام مسئول افزود: آنچه در درجه نخست اهمیت دارد، تامین سلامت و حفظ جان مردم در مسیرهای ارتباطی شهرستان است و همه تلاش مدیریت بحران نیز اتخاذ ساز و کاری مناسب برای امدادرسانی به موقع در شرایط بارش برف یا یخبندان است.

کریمی در ادامه تصریح کرد: نقش پلیس راه در زمان بحران به عنوان اولین واکنشگر حائز اهمیت است و همه دستگاه های عضو مدیریت بحران از قبیل پلیس راه، راهداری، هلال احمر و سایر دست اندرکاران می بایست با بسیج امکانات خود آمادگی لازم برای ارائه خدمات طرح زمستانی را داشته باشند.

سرپرست فرمانداری فیروزکوه در پایان گفت: نیروی انتظامی شهرستان در حوزه های پلیس راه و پلیس راهور برای اجرای طرح محدودیت ترددها بسیار مقتدر و فعال عمل کرده و این تلاش ها قابل تقدیر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا