مدیر امور منابع آب فیروزکوه:

از برداشت سالانه ۲۲۰ هزار متر مکعب آب جلوگیری شد

مدیر امور منابع آب فیروزکوه از انسداد ۷ حلقه چاه غیر مجاز و جلوگیری از برداشت سالانه ۲۲۰ هزار متر مکعب آب خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، وحید مرادی نسب، مدیر امور منابع آب فیروزکوه با اعلام این خبر تصریح کرد: با تلاش واحد حقوقی و با همکاری گروه گشت و بازرسی و اخذ دستورقضایی از دادستان عمومی و انقلاب شهرستان فیروزکوه تعداد ۷حلقه چاه غیرمجاز در محدوده عملکرد این امور در اراضی روستای لاسم چشمه، مهن، لزور و فیروزکوه در مجموع به عمق ۱۳۰ متر و با دبی ۱۵ لیتر برثانیه پر و مسدود گردید.

وی با بیان اینکه این تعداد چاه ها در جهت اجرای طرح احیاء و تعادل بخشی و صیانت از منابع آبی دشت های این شهرستان مسدود شده است، اذعان کرد: با انجام این عملیات از خروج ۲۲۰ هزار متر مکعب آب از سفره های زیرزمینی دشت فیروزکوه جلوگیری شده است.

مرادی نسب در ادامه افزود: طی این عملیات همچنین تعداد ۴ حلقه چاه غیر مجاز شناسایی و ۵۸ اخطاریه نیز در بخش آب های سطحی و زیرزمینی صادر شد.

مدیر امور منابع آب فیروزکوه در پایان ضمن تاکید بر ارتباط خوب و همکاری تنگاتنگ دستگاه قضایی برای برخورد با متخلفان و متجاوزان به منابع آب سطحی و زیرزمینی بیان داشت: این امور بر اساس قانون با هرگونه تخلف در زمینه آب های سطحی و زیر زمینی با اهتمام جدی برخورد قانونی خواهد نمود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا