رسولی‌نژاد:

از سازش با دشمن و مماشات با قاچاق فرصت‌های اقتدار کشور را ازبین می‌برد

نماینده مردم فیروزکوه در مجلس گفت: سازش با سلطه‌گران و زورگویان بین‌المللی از یک سو و مماشات با مافیای واردات و قاچاق در داخل تمام فرصت‌های پیشرفت و اقتدار کشور و رفاه مردم را از بین خواهد برد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز به نقل از فارس، سیداحمد رسولی‌نژاد در نطق میان دستور خود در نشست علنی امروز مجلس (یکشنبه۱۸ خرداد ۹۹) گفت: وضعیت فعلی کشور از نظر توزیع عادلانه ثروت برازنده جمهوری اسلامی نیست و انقلابی‌ها نباید از کنار نارضایتی‌های عمومی نسبت به فساد اداری، تبعیض‌ها و ویژه‌خواری‌ها عبور کنند.

نماینده مردم فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: وجود محرومیت‌ها و فاصله طبقاتی محصول غفلت دولتمردان از آرمان‌های انقلاب نظیر عدالت و سرگرم شدن آنها به دنیاطلبی و منازعات جناحی و باندی است.

وی افزود:‌باید به آرمان‌ها بازگردیم و از دشنه‌ها و دشنام‌ها نهراسیم.انقلابی بودن با عافیت طلبی، تنبلی و ترس از ملامت نسبتی ندارد.

رسولی‌نژاد خاطرنشان کرد: بازگشت به آرمان‌های امام و انقلاب مستلزم شناسایی انحرافات و تلاش برای جبران غفلت‌ها و حاشیه روی‌ها است که باید با تواضع در پذیرش خطاها و جسارت برای اصلاح رویه‌ها و عادات غلط گام جدی و جدید برای تامین رفاه و رضایتمندی عمومی و رفع زمینه‌های تهدیدات برداریم.

نماینده مردم فیروزکوه در مجلس اظهار داشت:‌فقط با تغییر نگاه و اصلاح مسیر می‌توانیم به آرمان‌های اصلی دست یابیم وگرنه در چارچوب‌های انحصاری نه می‌توان با استکبار مبارزه و نه می‌تواند تولید ملی را تقویت کرد و نه می‌توان شاهد انضباط مالی و پاکدستی مدیران بود و نه می‌توان به توزیع عادلانه قدرت و ثروت پرداخت.

وی افزود: باید بپذیریم که چاره‌ای جز بازگشت به ریل اصلی نداریم که البته این مسئله آسان و بدون هزینه نیست. سازش با سلطه‌گران و زورگویان بین‌المللی از یک سو و مماشات با مافیای واردات و قاچاق در داخل تمام فرصت‌های پیشرفت و اقتدار کشور و رفاه مردم را از بین خواهد برد.

سیداحمد رسولی‌نژاد خاطرنشان کرد:‌ نبرد با مافیای سیاسی اقتصادی اگرچه دشوار و پرهزینه است اما برای برپایی نظامات عادلانه در سیاست‌ها و مناسبات اجتماعی و اقتصادی راهی جز این جهاد مقدس نیست.

نماینده مردم فیروزکوه در مجلس اظهرا داشت:‌انقلابی بودن به شعار پردازی و اقدامات مقطعی و نمایشی نیست باید با اشرافیت سیاسی و اقتصادی ذره‌ای مماشات نداشت,‌ ولایتمداری باید با هدف گذاری،‌ برنامه‌ریزی و مجاهدت همراه باشد، هیچ مصلحتی بالاتر از پیگیری فرامین رهبر فرزانه انقلاب در جهت برپایی قسط و عدالت و مبارزه با فساد و تضییع بیت‌المال نیست.

وی افزود: چشم امید ملت ایران و ملل آزاده دنیا به رویکرد و عملکرد این مجلس انقلابی است. تنبلی، غفلت و مماشات ما در انجام وظیفه‌مان خسارات جبران ناپذیری را به امید و اعتقاد،‌اعتماد و دلبستگی‌های ملت‌ها به حکومت دینی وارد خواهد کرد.

سیداحمد رسولی‌نژاد خاطرنشان کرد: لغزش‌ها و غفلت‌ها از طمع کردن به بهره‌برداری شخصی از موقعیت‌مان آغاز می‌شود و از همان اکنون باید مناسبات مان را با اصحاب ثروت و قدرت به گونه‌ای تعریف و تنظیم کنیم که از خدمت خالصانه به کشور و مردم باز نمانیم. مبادا خادمان ملت مار ا با وعده‌های چرب و شیرین بفریبند و آنان را به کارمندان خود تبدیل کنند.

نماینده مردم فیروزکوه در مجلس اظهار داشت: اگر در این دوره از مجلس فقط بتوانیم ریسک ارتکاب به فساد اداری و مالی را برای مدیران عالی و میانی پایین بیاوریم خدمت بزرگی به مردم و نظام کرده‌ایم. جسارت فوق‌العاده برخی مدیران در ارتکاب به فساد کلان و نیز مصونیت آهنین آنها در برابر رسیدگی‌ها عامل بسیاری از رنج‌های بغرنج مردم است که امیدواریم با تقویت و تشدید روند برخوردهای قضایی که در دوره مدیریت جدید آغاز شده این غده سرطانی از بین برود.

وی افزود: به دنبال اظهارات ناشایست مدیر صندوق بازنشستگی در مورد حقوق بازنشستگان خواستار برخورد قاطع رئیس‌جمهور و وزیر مربوطه با این فرد هستم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا