سرهنگ انارکی:

اصلی ترین آرمان انقلاب اسلامی شکل دادن تمدن اسلامی و زمینه سازی برای ظهور ولیعصر (عج) است

سرهنگ انارکی گفت: طبق گفته رهبری اصلی ترین آرمان انقلاب اسلامی شکل دادن تمدن اسلامی و زمینه سازی برای ظهور ولیعصر (عج) است؛ باید برای ظهور زمینه ساز کنیم و چه کار برای این جریان کردیم؟

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سرهنگ پاسدار انارکی، در بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در روستای حصاربن، تصریح کرد: یکی از شعارهای انقلاب اسلامی زمینه سازی ظهور امام زمان (عج) است؛ این یکی از آرمان هایی است که در انقلاب بسیار پررنگ بود؛طبق گفته رهبری برای تحقق این امر ۵ مرحله اعم از انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، امت اسلامی باید تشکیل شود؛ در ۴۲ سال اخیر در تاسیس دولت اسلامی ناموفق بودیم و آن طور که باید دولت اسلامی تشکیل نشده است.

وی در ادامه افزود: رهبر معظم انقلاب اخیراً بیان کردند سردار سلیمانی چهره ای ملی و امتی بود؛ سردار سلیمانی مرحله سوم تمدن سازی را کنار گذاشت و جهش بزرگی کرد و امت واحد اسلامی را شکل داد؛ سردار سلیمانی به تنهایی جریان چهارم گام تمدن اسلامی را طی کرد و امت اسلامی را شکل داد؛ این اصلی ترین جریانی بود که سردار سلیمانی شکل داد.

سرهنگ انارکی همچنین اذعان داشت: طبق گفته رهبری اصلی ترین آرمان انقلاب اسلامی شکل دادن تمدن اسلامی و زمینه سازی برای ظهور ولیعصر (عج) است؛ باید برای ظهور زمینه ساز کنیم و چه کار برای این جریان کردیم؟ اولین زمینه ساز ظهور امام خمینی (ره) بود که انقلاب اسلامی را شکل دادند؛ دومین شخصیت زمینه ساز مقام معظم رهبری است که مسیر انقلاب اسلامی را پیش بردند، سومین شخصیت کسی غیر از سردار سلیمانی نیست.

وی بیان داشت: سردرا سلیمانی ۴۰ سال دنبال شهادت دویده است؛ یکی از ویژگی های سردار قاسم سلیمانی استمرار در جهاد بوده است؛ سردار سلیمانی حتی در زمان جراحت های شدید در دفاع مقدس هم دست از جهاد برنداشت و بعد از دوران جنگ که هر رزمنده ای به زندگی عادی خد بازگشت سردار سلیمانی میدان جهاد را رها نکرد.

سرهنگ انارکی با اشاره به این که سردار سلیمانی فردی عملیاتی بود، اظهار داشت: رهبر می دانست باید برای نیروی قدس فردی عملیاتی باشد که بجنگد، خون دهد و مقاومت کند؛ سردار سلیمانی مهم ترین کار را در مراحل زمینه سازی ظهور انجام داد که امت اسلامی را تشکیل داد؛ از ۱۲ کشور دنیا برای مبارزه با داعش حول محور مقاومت شکل گرفت و تشکیل این امر نیاز به یک فرد عملیاتی داشت و الان این افراد مدیریت می شوند؛ نتیجه عمل سردار سلیمانی را باید مدیریت کرد؛ یک مرد میدان نیاز بود تا این را ایجاد کند که سردار سلیمانی این جریان را شکل داد.

وی در پایان اشاره داشت: یقین بدانید همه دعواها بر سر انقلاب اسلامی است؛ سردار سلیمانی به تنهای گام چهارم تمدن اسلامی را شکل داد؛ در تشریح جوانب مختلف شخصیت سردار سلیمانی این وجهه کمتر مورد توجه قرار گرفته است که وی زمینه سازترین فرد بعد از امام (ره) و مقام معظم رهبری در راستای ظهور حضرت ولیعصر (عج) است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا