سرهنگ حیدری منش:

اعزام راهیان نور فیروزکوه از دوم فروردین ماه/هدف بهره گیری از ظرفیت های شهرستانی و دعوت از آحاد مردم شهرستان برای حضور در این اردو است

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه گفت: اهداف ما در اجرای اردوی راهیان نور بهره گیری از ظرفیت های شهرستانی و دعوت از آحاد مردم شهرستان برای حضور در این اردو بوده است که عموماً تلاش بر این است که افراد مختلف در قالب گروه ها و مجموعه های مختلف توسط حوزه های مقاومت بسیج دعوت شوند تا در این کار مهم فرهنگی سهیم باشند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، سرهنگ پاسدار محمد حیدری منش در خصوص اردوی راهیان نور شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: اردوی راهیان نور شهرستان فیروزکوه در روز دوم فروردین ماه با حضور مسئولین شهرستان از سپاه فیروزکوه آغاز می شود و آئین بدرقه این عزیزان در مراسمی صبح روز دوم فروردین ماه ۱۴۰۱ انجام خواهد شد.

وی در ادامه افزود: این اردو با ثبت نام آحاد مردم شهرستان فیروزکوه از اقشار مختلف توسط حوزه های مقاومت بسیج و پایگاه های مقاومت بسیج در سطح شهرستان فیروزکوه انجام شد و در این اردو ۴ اتوبوس زائرین شهرستان به این اردوی معنوی اعزام خواهند شد.

سرهنگ حیدری منش همچنین خاطرنشان کرد: اجرای این اردو با پشتیبانی های ستاد راهیان نور شهرستان فیروزکوه انجام شده است؛ هدف از برگزاری اردوی راهیان نور تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در سطح شهرستان و الگوگیری از سیره شهدای عزیز خواهد بود.

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه اذعان داشت: در اردوی راهیان نور از یکی از روحانیون برجسته شهرستان برای انجام فرائض دینی در طی مدت اردو دعوت شده است و راوی پیشکسوت علی اکبر کلیچ به روایتگری در طول اردو خواهد پرداخت.

وی ادامه داد: در طی اردو زائرین از ده یادمان در سطح مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید خواهند کرد و مدیریت میدانی اجرای اردو توسط معاونت اردویی و گردشگری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فیروزکوه انجام خواهد شد.

سرهنگ حیدری منش بیان داشت: در نظر داریم با همکاری ها و حضور در صحنه بسیجیان سیطح شهرستان برنامه ریزی برای اردوی راهیان نور غرب کشور هم در فصل بهار انجام شود که از این فرصت خوب معنوی و این فناوری فرهنگی راهیان نور برای تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان در سطح شهرستان فیروزکوه استفاده کنیم.

فرمانده سپاه شهرستان فیروزکوه در پایان تاکید کرد: اهداف ما در اجرای اردوی راهیان نور بهره گیری از ظرفیت های شهرستانی و دعوت از آحاد مردم شهرستان برای حضور در این اردو بوده است که عموماً تلاش بر این است که افراد مختلف در قالب گروه ها و مجموعه های مختلف توسط حوزه های مقاومت بسیج دعوت شوند تا در این کار مهم فرهنگی سهیم باشند و بهره برداری لازم برای تبادل این فرهنگ ارزشمند در سطح شهرستان صورت گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا