اعمال تخفیف ویژه در پرداخت عوارض شهرداری فیروزکوه به مناسبت هفته بسیج

شهردار فیروزکوه ضمن تقدیر از زحمات بسیجیان فیروزکوه در خدمت رسانی به مردم در عرصه های مختلف از اعمال تخفیف ویژه در پرداخت عوارض شهرداری فیروزکوه به مناسبت هفته بسیج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، جعفر پرج، شهردار فیروزکوه، گفت: بسیج در عرصه های مختلف جهت خدمت رسانی به مردم فیروزکوه، حضور فعال داشته و از اولین روزهای شیوع ویروس کرونا همگام با سازمان های خدمات رسان با فعالیت های جهادی گروه های مردمی به مقابله با این ویروس پرداخت و در شرایط سخت اقتصادی کشور، بسیج در کنار سایر دستگاه‌های حمایتی، در خط مقدم کمک به اقشار آسیب پذیر این شهر با اجرای رزمایش کمک های مؤمنانه حضور فعالانه داشت.

شهردار فیروزکوه خاطرنشان کرد: تخفیف ویژه در پرداخت عوارض، بازدید از محلات سطح شهر و بررسی مسائل و مشکلات، فضاسازی محیط شهری و اداری با هدف گرامیداشت هفته بسیج، نشر محتوا با موضوع بسیج در بستر فضای مجازی به عنوان عمده برنامه‌های شهرداری فیروزکوه در هفته بسیج سال جاری است.

پرج در پایان تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم با اهتمام و تلاش مضاعف در خصوص اجرایی نمودن هر چه بهتر برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج همراه با ستاد شهرستانی، در حفظ و پاسداری از ارزش‌های سترگ انقلاب اسلامی قدم کوچکی برداریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا