با حضور وزیر کار؛

افتتاح سالن ورزشی چند منظوره کارگران شهرستان فیروزکوه

سالن ورزشی چند منظوره کارگری شهرستان فیروزکوه که از سال ۸۷ کلنگ زنی شد امروز شنبه با حضور عبدالملکی وزیر کار افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در صدر هیئتی برای افتتاح مجموعه ورزشی کارگران شهرستان فیروزکوه روز شنبه وارد این شهرستان شد.

به گفته رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان فیروزکوه این سالن ورزشی با بیش از ۸ میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری خواهد رسید که ۸۶۰ میلیون تومان اعتبار این پروژه از محل اعتبارات استانی و مابقی تحت عنوان پروژه ملی از محل اعتبارات وزارت تعاون تامین گردید.

گفتنی است این سالن ورزشی چند منظوره کارگران شهرستان فیروزکوه متعلق به جمعیت کارگران شهرستان است و جمعیت کارگری شهرستان می توانند همه روزه از این ورزشگاه استفاده نمایند.

محسن منصوری، استاندار تهران در این مراسم تصریح کرد: مایه تاسف است که تکمیل یک طرح چند میلیاردی ۱۴ سال طول بکشدو باید برنامه ریزی دقیق تری برای اجرای طرح ها در استان داشته باشیم.

منصوری ادامه داد: در تهران بیمارستانی داریم که ساخت آن ۳۲ سال طول کشیده و برخی از طرح های عمرانی که هنوز تکمیل نشدند عمری ۲۵ ساله دارند؛ شهرستان فیروزکوه به دلیل دوری از پایتخت محرومیت های زیادی دارد و در این راستا از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درخواست داریم که طرح های جدید را در این منطقه محروم به بهره برداری برسانند و افتتاح این مجموعه ورزشی در شهرستان محروم فیروز کوه در زمان کوتاه جای تشکر دارد.

استاندارتهران در ادامه بیان داشت: سیاست دولت خروج امکانات و ظرفیت ها از تهران به منظور آبادانی مناطق محروم نظیر این شهرستان است تا برای رشد جمعتی آتی بتوانیم امکانات مورد نیاز را تامین کنیم؛ شهرستان فیروزکوه در کنار ظرفیت های متعدد مردم خوب و محرومیت های زیادی دارد و رسیدگی به مناطق محروم یکی از سیاست های دولت سیزدهم است.

وی همچنین تاکید کرد: باید به گونه ای برنامه ریزی کنیم که دقیق ترین پروژه ها به لحاظ کیفیت ،دقت و سرعت در استان تهران عملیاتی و اجرا شود و هرچند که بارها تاکید کردم که اولویت ما در استان اتمام پروژه های نیمه تمام است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا