شهردار فیروزکوه تشریح کرد؛

افتتاح سه پروژه شهرداری با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران

شهردار فیروزکوه در خصوص بهره برداری پروژه های شهرداری گفت: با سفر معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران به شهرستان فیروزکوه پروژه های دفتر تسهیل گری بازآفرینی بافت های فرسوده شهرداری فیروزکوه، افتتاح فاز اول پروژه مجتمع تجاری نگین شهرداری فیروزکوه و مرکز معاینه فنی خودروهای سبک فیروزکوه به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، جعفر پرچ، شهردار فیروزکوه در خصوص بهره برداری پروژه های شهرداری گفت: با سفر معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران به شهرستان فیروزکوه پروژه های دفتر تسهیل گری بازآفرینی بافت های فرسوده شهرداری فیروزکوه، افتتاح فاز اول پروژه مجتمع تجاری نگین شهرداری فیروزکوه و مرکز معاینه فنی خودروهای سبک فیروزکوه به بهره برداری رسید.

شهردار فیروزکوه در خصوص دفتر تسهیل گری بازآفرینی بافت های فرسوده خاطر نشان کرد: با توجه به قرارگیری سکونتگاه های قدیمی شهر فیروزکوه در سیطره بافت فرسوده و عزم مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر جهت بازآفرینی این مناطق، دفتر تسهیل گری با هدف استقرار گروه های علمی و خبره برای انجام‌ طرح های مطالعاتی و جذب مشارکت های مردمی در اجرای طرح بازآفرینی و افزایش تاب آوری فضاهای شهری، اجرا شده است.

وی در ادامه بیان داشت: این دفتر با مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاری اولیه ۴ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۵ نفر به صورت مستقیم فعالیت خود را آغاز نموده است که در گام های بعدی میزان سرمایه گذاری و اشتغالزایی، افزایش خواهد داشت.

پرج هم چنین در خصوص پروژه فاز اول پروژه مجتمع تجاری نگین شهرداری اذعان داشت: فاز اول مجتمع تجاری نگین شهرداری فیروزکوه در سال ۹۹ به پایان رسیده که شامل ۹ واحد تجاری در طبقه همکف و در زمینی به مساحت ۵۷۵ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۲۰ نفر، احداث شده است.

شهردار فیروزکوه هم چنین افزود: کلنگ آغاز عملیات احداث مرکز معاینه فنی شهرداری با مشارکت بخش خصوصی در دهه فجر ۹۸ با حضور استاندار تهران به زمین زده شد و شامل یک خط معاینه فنی خودروی سبک، یک ایستگاه آزمون چشمی و یک خط موتور سیکلت است که در دو قسمت پارکینگ انتظار و محل معاینه فنی و اداری در زمینی به مساحت ۳۴۷۳ متر مربع با مشارکت شهرداری و سرمایه گذاری بخش خصوصی (آقایان قلی زاده و کیانی) احداث شد.

وی در پایان تصریح کرد: مرکز معاینه فنی شهرداری پروژه با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده که برای ۸ نفر در گام اول اشتغال ایجاد خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا