افتتاح و بهره برداری طرح آبیاری تجمیعی کم فشار در روستاهای شهرستان فیروزکوه

همزمان با هفته جهاد کشاورزی طرح آبیاری تجمیعی کم فشار دو روستای لاسم چشمه و پیرده به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، همزمان با افتتاح ۸۴ پروژه سازمان جهاد کشاورزی استان تهران که با حضور استاندار و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار گردید، طرح آبیاری تجمیعی کم فشار دو روستای پیرده و لاسم چشمه از توابع بخش مرکزی شهرستان فیروزکوه با حضور فرماندار و رئیس جهاد کشاورزی این شهرستان به بهره برداری رسید.

ابوالقاسم مهری فرماندار فیروزکوه در حاشیه افتتاح این پروژه در روستای لاسم چشمه عنوان کرد: همزمان با هفته جهاد کشاورزی شاهد کلنگ زنی و افتتاح ۱۲ پروژه عمرانی در بخش های مختلف کشاورزی شهرستان فیروزکوه خواهیم بود.

وی ادامه داد: در این راستا تعداد ۱۰ پروژه در بخش پوشش انهار و در جهت بهره گیری از شیوه نوین آبیاری در سطح ۱۲ روستای این شهرستان به بهره برداری می رسد.

فرماندار شهرستان فیروزکوه با اشاره به افتتاح طرح آبیاری تجمیعی کم فشار در دو روستای لاسم چشمه و پیرده خاطرنشان کرد: طرح آبیاری تجمیعی کم فشار در این دو روستا در سطح بیش از ۱۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی با اعتباری بالغ بر ۱۲میلیارد ریال و با مشارکت سازمان جهاد کشاورزی و کشاورزان این مناطق اجرایی و عملیاتی شد.

مهری از آمادگی دولت جهت اجرای طرح آبیاری مکانیزه در تمامی روستاهای شهرستان فیروزکوه خبر داد و گفت: اجرای این طرح در دستور کار دولت قرار گرفته تا با استقبال و مشارکت کشاورزان بتوانیم بخش کشاورزی شهرستان را بیش از گذشته رونق دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا