افتتاح پایگاه مقاومت بسیج سردار شهید همت اله متو

پایگاه مقاومت بسیج سردار شهید همت اله متو با حضور بخشدار ارجمند و فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه در محل بخشداری ارجمند افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، پایگاه مقاومت بسیج سردار شهید همت اله متو صبح روز دوشنبه با حضور بخشدار ارجمند، فرمانده سپاه ناحیه فیروزکوه،پدر شهید همت اله متو، جمعی از مسئولین، دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای بخش ارجمند در محل بخشداری ارجمند افتتاح شد.

بخشدار ارجمند در این مراسم با بیان اینکه امروز تفکر بسیج به اقصی نقاط دنیا تسری پیدا کرده است گفت : انقلاب اسلامی در مسیر حرکت خود همیشه با دشمنان مختلفی دست و پنجه نرم کرده است و تا زمانی که انقلاب در حال حرکت است و پویایی دارد دشمنی ها هم وجود دارد.

بوربوری با اشاره به اینکه صحنه نبرد و پیکار ما با دشمن تغییر کرده است بیان کرد: صحنه نبرد با دشمن دیگر از نوع سخت نیست بلکه دشمن با نقشه و حیله جنگ روانی و جنگ اقتصادی به سراغ مردم ما آمده است تا این مردم که سالها برای این انقلاب جانفشانی کرده اند را از مسیر و ریل انقلاب جدا کنند.

بخشدار ارجمند در پایان با اشاره به افتتاح پایگاه مقاومت بسیج سردار شهید همت اله متو در بخشداری ارجمند گفت: پایگاه بسیج باید عامل وحدت باشد وبا کمک همه اقشار موجب رشد و پویایی بخش ارجمند شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا