افتتاح پروژه های شهرداری در چهلمین سالگرد دفاع مقدس

مراسم بهره برداری از فاز اول پارک ساماندهی مسیر خطوط لوله نفت شهرک ولیعصر فیروزکوه و جایگاه سیار سوخت بنزین شهرداری فیروزکوه با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی در چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، مراسم بهره برداری از فاز اول پارک ساماندهی مسیر خطوط لوله نفت شهرک ولیعصر فیروزکوه و جایگاه سیار سوخت بنزین شهرداری فیروزکوه با حضور جمعی از مسئولان شهرستانی در چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار شد.

فاز اول پارک ساماندهی مسیر خطوط لوله نفت شهرک ولیعصر فیروزکوه در سال ۹۹ به پایان رسیده که در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع شامل فضای بازی، ورزشی و تفریحی با تعبیه آلاچیق، ست ورزشی و بدنسازی و پایه روشنایی است و با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد تومان (شامل عرصه پروژه) احداث شده است.

هم چنین عملیات اجرایی جایگاه سیار سوخت شهرداری در سال ۹۹ آغاز شده و در زمینی به مساحت ۳۰۰ مترمربع شامل ۲ کانکس مخزن سوخت و نازل ها و کانکس مدیریت و تجهیزات، احداث شده است.

گفتنی است؛ این پروژه با اعتبار ۳۵۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده که برای ۵ نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

جعفر پرج، شهردار فیروزکوه، در خصوص افتتاح پروژه های شهرداری به مناسبت هفته دفاع مقدس به دیمه نیوز، گفت: بر مبنای برنامه ابلاغی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان فیروزکوه آئین افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری با اعبتاری بالغ بر ۳/۵ میلیارد تومان و با حضور مسئولین شهرستان انجام شد.

پرج در ادامه خاطر نشان کرد: از جمله پروژه های شاخص این مراسم سه مورد احداث پارک و فضای سبز در سطح شهر فیروزکوه، اجرای دیوار حائل سنگی، زیرسازی و لکه گیری آسفالت و تعویض جداول فرسوده در سطح شهر بود.

شهردار فیروزکوه با اشاره به افتتاح جایگاه سیار سوخت شهرداری خاطر نشان: این پروژه به صورت مشارکتی توسط سازمان حمل و نقل شهرداری فیروزکوه و شرکت پخش فرآورده های نفتی افتتاح شد؛ اعتبار این پروژه و هزینه آماده سازی و تجهیزاتی که توسط شرکت پخش فرآورده های نفتی به شهرداری تحویل شد قریب به ۵۰۰ میلیون تومان برآورد می شود؛ حجم مخزن ذخیره این جایگاه ۲۰ هزار مترمکعب است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا