افتتاح ۴ پروژه در شهرستان فیروزکوه

۴ پروژه اعم از مخزن آب شرب روستای زرمان، سوله مدیریت بحران بخش ارجمند، تعویض کابل های و بهینه سازی کابل هاب برق روستاهای زرمان و وزنا، طرح مرتع داری روستای زرمان و وزنا امروز به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، ۴ پروژه اعم از مخزن آب شرب روستای زرمان، سوله مدیریت بحران بخش ارجمند، تعویض کابل های و بهینه سازی کابل هاب برق روستاهای زرمان و وزنا، طرح مرتع داری روستای زرمان و وزنا امروز با حضور مهدی یوسفی جمارانی، فرماندار فیروزکوه، معاون عمرانی فرماندار، بخشدار ارجمند و سایر مسئولین شهرستان به بهره برداری رسید.

مهدی یوسفی جمارانی در خصوص این پروژه ها اذعان داشت: در روستای زرمان از بخش ارجمند مخزن آب شرب روستا با خودیاری اهالی روستا، با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است؛ ظرفیت مخزن ۲۰۰ مترمکعب است و با بهره برداری از آن اهالی روستا از آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند می شوند.

وی در ادامه افزود: پروژه تعویض کابل های برق روستاهای وزنا و زرمان را با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال نیز افتتاح شد؛ در ادامه پروژه سوله مدیریت بحران بخش ارجمند به بهره برداری رسید که با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال تجهیز شده و آماده خدمات رسانی و امدادرسانی در فصل سرما است.

فرماندار فیروزکوه همچنین خاطرنشان کرد: با افتتاح سوله مدیریت بحران در بخش ارجمند آمادگی تمام دستگاه های امدادرسان برای خدمات رسانی به شهروندان و مردم خوب بخش ارجمند فراهم می شود.

وی در پایان تاکید کرد: طرح مرتع داری روستای زرمان و وزنا نیز یکی از مطالبات دیرینه اهالی روستا بود که امروز به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا