با حضور مسئولین شهرستان صورت گرفت؛

افتتاح ۴ پروژه عمرانی در بخش مرکزی و ارجمند شهرستان فیروزکوه

۴ پروژه عمرانی در بخش مرکزی و ارجمند با حضور فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان فیروزکوه افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، ۴ پروژه عمرانی بخش مرکزی و ارجمند با حضور فرماندار فیروزکوه، نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت آبفای شرق استان تهران، امام جمعه شهرستان فیروزکوه، بخشدار مرکزی و سایر مسئولین فیروزکوه، افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

گفتنی است این پروژه ها با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید و ۱۵۵۰ مشترک از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

محمد حیدری منش، فرماندار شهرستان فیروزکوه در حاشیه این مراسم گفت: در شهرستان فیروزکوه پروژه هایی با اعتبار ٢٠٠ میلیارد ریال با هدف خدمت رسانی بهتر و رفاه عمومی به مردم در سطح روستاها در قالب پروژه های آب رسانی، آسفالت و پروژه بهسازی معابر روستا در قالب سنگ فرش و جدول کشی و هدایت آبهای سطحی روستاها اجرا شد.

وی افزود: هدف گذاری ما در سطح شهرستان فیروزکوه تاکید بر ظرفیت های بومی و محلی در حوزه روستایی است چراکه توجه به پتانسیل‌های کشاورزی و دام پروری و گردشگری روستا ها زمینه ای برای تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال پایدار در سطح شهرستان فیروزکوه می باشد.

همچنین محمدی مدیرعامل شرکت آبفای شرق استان تهران با اشاره به افتتاح پروژه های آبرسانی به روستاهای شهرستان بیان داشت: آبرسانی شهر ارجمند شامل پروژه های احداث مخزن ذخیره آب شرب به حجم ۱۰۰۰متر مکعب، خط انتقال به طول ۲ کیلو متر وبازسازی و نوسازی چشمه ها و قنوات با هزینه کرد ۸.۵ میلیارد تومان به بهره برداری رسید و حدود ۱۴۰۰ اشتراک شهر ارجمند از نعمت آب آشامیدنی برخوردار خواهند شد.

وی افزود: طرح آبرسانی به روستای کمند در شهرستان فیروزکوه نیز با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال و بهره مندی ۱۵۰ خانوار از آب شرب سالم دومین طرح آبرسانی افتتاح شده بود.

حسین کیانی رئیس بنیاد مسکن شهرستان نیز در گفتگو با خبرنگاران بیان داشت: فاز دوم اجرای طرح هادی روستای بهان با اتمام آسفالت معبر اصلی با اعتبار ۲.۵ میلیارد تومان و به طول ۶ هزار متر مربع به بهره برداری رسید.

کیانی اشاره داشت: همچنین فاز سوم و چهارم بهسازی معابر طرح هادی روستای ورسخواران نیز با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و دویست و پنجاه میلیون تومان و به طول ۵۰۰ متر سنگ فرش معابر روستا به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا