امام جمعه فیروزکوه:

اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی از سر استیصال است

امام جمعه شهرستان فیروزکوه گفت: امروز سرزمین‌های اشغالی و رژیم جعلی صهیونیستی دچار چالش‌های بی‌سابقه هستند، به طوری که شاهد تزلزل شدید سیاسی در سرزمین‌های اشغالی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، حجت‌الاسلام حسن حیدری، امام جمعه شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: وقتی حضرت امام (ره) در ۱۶ مرداد سال ۵۸ این پیام تاریخی خود را در ۱۳ ماه رمضان صادر کردند که مبنی بر اعلام روز جهانی قدس بود، شاید کمتر کسی باور می‌کرد ارتش شکست‌ناپذیر و هیمنه‌ای که اسرائیل ایجاد کرده بود از بین برود اما امام عظیم‌الشان ما همان روز قاطعانه اعلام کرد اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود.

وی ادامه داد: امروز شاهد هستیم وعده امام عظیم‌الشان ما محقق شد؛ این نکته قابل توجه است که سال‌ها بعد رهبری معظم فرمودند اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید امروز شاهد هستیم هم وعده امام (ره) و هم وعده مقام معظم رهبری در حال وقوع است.

امام جمعه شهرستان فیروزکوه خاطرنشان کرد: امروز سرزمین‌های اشغالی و رژیم جعلی اسرائیل دچار چالش‌های بی‌سابقه هستند به طوریکه تنزلزل شدید سیاسی را در سرزمین‌های اشغالی شاهد هستیم؛ اینها حتی نتوانستند یک دولت مقتدر در این چند سال تشکیل دهند و کابینه‌ای تشکیل دهند، درگیری شدید احزاب در آنجا بسیار زیاد است و ما به زودی شاهد هجرت دو میلیون یهودی از سرزمین‌های اشغالی هستیم که اینها نویددهنده این امر است که به فضل الهی وعده امامین انقلاب اسلامی به وقوع خواهد پیوست.

حجت‌الاسلام حیدری بیان داشت: رژیم صهیونیستی با توجه به چالش‌هایی که درون سرزمین‌های اشغالی دارد می‌خواهد با اقدامات پوچ و از سر استیصال و درماندگی هجمه و مشکلات را درون سرزمین‌های اشغالی به بیرون ببرد؛ لذا اقداماتی که اخیراً شاهد آن هستیم اعم از حمله به نمازگزاران و همچنین حمله نظامی و موشکی به مقرهای سوریه از روی استیصال و درماندگی است و این اقدامات قطعاً بدون جواب نخواهد ماند.

وی اشاره داشت: به فضل الهی مردم غیور و شریف شهرستان فیروزکوه امروز با حضور باشکوه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس با آرمان‌های حضرت امام (ره) تجدید بیعت کردند و بار دیگر ثابت کردند این مردم همیشه در صحنه هستند و در دفاع از مظلوم و محکوم کردن ظالم همیشه حضور باشکوه دارند و خواهند داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا