مهری:

اقدامات جهادی برای خدمت به جانبازان و ایثارگران امری ضروری است

فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: وظیفه همه خدمتگزاران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی است که برای رفع مشکلات جانبازان و خانواده آنان تلاش کنند.

به گزارش پایگاه خبری دیمه نیوز، ابوالقاسم مهری فرماندار شهرستان فیروزکوه در مراسم گلباران مزار شهدای فیروزکوه، ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت قمربنی هاشم (ع) و روز جانباز، تصریح کرد: جانبازان برای صیانت از کشور، انقلاب و دفاع از مملکت از جان و اعضای بدن خود گذشتند؛ عزت، امنیت و اقتدار امروز کشور مدیون رشادت ها، مجاهدت ها، صبر و استقامت خانواده سرافراز شهدا و ایثارگران کشور است.

وی افزود: شهدا و ایثارگران سرمایه های گران بهایی برای جامعه ما هستند که باید با الگوگیری از سبک زندگی آنها و انتقال آرمان های شهدای والامقام به نسل امروزی در مقابل آنان ادای دین کنیم.

فرماندار شهرستان فیروزکوه همچنین خاطرنشان کرد: حکمت الهی بوده که شما عزیزان باشید تا راه اصیل انقلاب گم نشود و راه اصیل انقلاب را برای نسل های بعدی تبیین کنید و راه و یاد امام و شهدا را زنده نگه دارید

مهری با بیان اینکه دشمن به دنبال ناامید کردن مردم نسبت به انقلاب و دستاوردهای نظام اسلامی است، بیان کرد: دشمن با استفاده از فناوری به‌روز و امکانات فراوان رسانه‌ای به دنبال ضعیف نشان دادن نظام و ضربه زدن به نظام است و برای مقابله با این دسیسه دشمن به یک جهاد نیاز است.

وی در پایان اقدامات جهادی برای خدمت به جانبازان وایثارگران را امری ضروری دانست و تاکید کرد: وظیفه همه خدمتگزاران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی است که برای رفع مشکلات جانبازان و خانواده آنان تلاش کنند و مشکلات این عزیزان را شناسایی و با کمال افتخار مشکلات آنها را برطرف کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا